בשבועיים האחרונים סוכלו מספר אירועי עבריינות ונתפסו מספר שוהים בלתי חוקיים ברחבי הוד השרון, הן בפעולות ביטחון מתוכננות והן בתגובה מהירה להתראה שהתקבלה מהשטח.
3 צפייה בגלריה
"לא רק טרור". שב"חים בשכונת מורשת
"לא רק טרור". שב"חים בשכונת מורשת
"לא רק טרור". שב"חים בהוד השרון
(צילום: דוברות המשטרה)
בין היתר בעקבות דיווח למוקד העירוני, ניהלו סיירי אגף הביטחון מרדף רגלי ורכוב, בסיומו לכדו ארבעה חשודים שהתגלו כשוהים בלתי חוקיים, תושבי רמאללה ושכם. במקרה נוסף, נלכד שוהה בלתי חוקי תושב טול כרם שהיה חשוד כחלק מחוליית פריצות. ובמקרה נוסף נלכד שוהה בלתי חוקי תושב חברון שלא ידע להסביר את המצאו בהוד השרון.

3 צפייה בגלריה
שבחים בהוד השרון
שבחים בהוד השרון
שבחים בהוד השרון
(צילום: עיריית הוד השרון)

עוד באירועים - בעקבות דיווח על ניסיון פריצה לרכב, נתפסו שני חשודים אשר הועברו לחקירת המשטרה.

3 צפייה בגלריה
מבצע לאיתור שב"חים
מבצע לאיתור שב"חים
מבצע לאיתור שב"חים
(צילום: משטרת ישראל)

קראו גם:

במפגש עם אלוף פיקוד העורף בפורום ראשי רשויות קו התפר נאמר על ידי נציג המשטרה כי תופעת השוהים הבלתי חוקיים חזרה לשיא של לפני השבעה באוקטובר. הנתון כך אמר, מתבטא בעבירות רכוש ובתפיסה של שוהים בלתי חוקיים באתרי הבניה, ובעסקים בעיקר בתחום המזון.
לאורך כל החודשים האחרונים וביתר שאת מאז הוקל ככל הנראה מעבר הגבול, מה שהגביר את תופעת השב״חים, פועל הביטחון העירוני בתיאום עם המשטרה ועם מג״ב, אך גם ביוזמות עצמיות והתוצאות לא מאחרות להגיע.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "בשל הכוננות הביטחונית המוגברת, תוגברה הנוכחות של סיירי אגף הביטחון העירוני והמשטרה, כדי להגן ולאבטח את המרחב העירוני, לפעול לתפיסת שב״חים בין אם באו לעבוד ובין אם באו כחלק מחוליית פשע לעיר ולחזק את תחושת הביטחון של התושבות והתושבים.
"ערנות התושבות והתושבים ודיווח מהיר למוקד העירוני, סייעו לסיירי הביטחון לתת מענים מהירים וללכוד חשודים. חשוב להמשיך לשמור על ערנות ולדווח על כל חשד למוקד העירוני. אני משבח את הסיור העירוני ואת כל העוסקות והעוסקים במלאכה ומקווה שכוחות הביטחון ידעו למנוע את המעבר של שוהים בלתי חוקיים ושבתי המשפט ינקטו במדיניות ענישה חריפה יותר, ודאי לאור העובדה שאחת החוליות שנתפסו השבוע, כבר נתפסה כאן בעבר".