התפשטות הקורונה הגיעה להוד השרון, הניצבת כעת עם 83 חולים פעילים, בהם מאושפז אחד ו-669 אנשים בבידוד.
1 צפייה בגלריה
עיר צהובה
עיר צהובה
עיר צהובה
(צילום: דוברות מד"א)
קראו גם >>>
עקב כך הודיע ראש העיריה אמיר כוכבי כי כל אירועי עירייה ובהם אירועי תרבות, נוער, ספורט ורווחה ומפגשי עבודה רבי משתתפים, שתוכננו להתקיים עד ה 11.7 כולל, ידחו ויקבעו מחדש. מדובר בכל אירוע בתחומים הללו המהווה התקהלות בין אם במרחב סגור או פתוח למעט חוגי ספורט ואחרים שיופסקו בעת הזאת במרחבים סגורים בלבד.
ביחד עם הנהגת גני הילדים והנהגת הורים ישובית וכאמור מתוך רצון לשמר את הפעילות לאחר השנה המאתגרת שחוו הילדות/ים הוחלט כי פעילות החינוך בגני ובתי הספר של הקיץ ימשכו תחת בקרה של הגורמים העירוניים, משרד הבריאות ומשרד החינוך במטרה לקטוע שרשראות הדבקה תוך בידודים נקודתיים למעט במקרים בהם תהיה התפרצות שתחייב הקפאת מסגרות מלאה.
פעילות מחנות הקיץ של תנועות הנוער היא פעילות חינוכית ונכנסת מבחינת העירייה בהגדרה של בתי הספר של הקיץ, ולכן תימשך עד שיוחלט אחרת בין אם על ידי משרדי הממשלה, תנועות הנוער עצמן או ככל שהנתונים יצדיקו שינוי החלטה עירונית.
העירייה פועלת להמשיך את הנגשת החיסונים לקהילה וגם השבוע יפעל מתחם חיסונים לכלל קופות החולים ביום רביעי בין השעות 16:00 ל 21:30 באולם הספורט בתיכון הדרים. מתחם בדיקות דרייב אין משותף עם מועצה אזורית דרום השרון פועל כל השבוע למעט שבת לנוחיות כלל התושבות והתושבים.
כוכבי: "אנחנו חוזרים ומבקשים מהציבור להקפיד על ההנחיות, לפעול בהיגיון המתבקש ולהימנע ככל האפשר מפעולות מקדמות הדבקה בעת הזאת, למען השגרה של כולנו".