שוטרי מרחב ציון במחוז ירושלים, עצרו אמש (שני) גבר בן 45, תושב הוד השרון, בחשד לגרימת נזק לרכב במזיד היום בשעות אחר הצהריים. הוא נעצר באזור גן סאקר בירושלים.
1 צפייה בגלריה
תיעוד המפגינים
תיעוד המפגינים
תיעוד המפגינים
(צילום: מתוך הסרטון)
בסרטון שצילמה הנהגת, נראים המפגינים חוסמים את דרכה בכביש בגין בירושלים. זאת, בעת ששהתה במכוניתה עם ילדיה הקטנים, שתועדו בוכים ומבועתים.
לאחר שהמפגינים סירבו לתת לה לעבור, הצליחה הנהגת לעקוף אותם כשאחד מהם ניפץ את שמשת המכונית שלה. החשוד נלקח לחקירה במרחב ציון.

תיעוד המפגינים בכביש בגין בירושלים
(צילום: חוק זכויות יוצרים 27/א')

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "המשטרה פתחה בחקירת גרימת נזק לרכב במזיד, זאת בעקבות דיווח שהתקבל היום אחה״צ מאשה שהייתה עם ילדיה הקטנים באזור כביש בגין בירושלים בעת שהיה חסום לתנועה בעקבות הפרת הסדר במקום. מחקירה ראשונית ועפ"י החשד, אחד מהמפגינים שצעדו על הכביש גרם במכוון נזק לשמשה האחורית ברכבה של האשה, לאחר שהכה עליה בחוזקה עם דגל שהיה בידו והיא התנפצה. המשטרה תפעל לאתר ולמצות את הדין עם החשוד במעשה".
מאוחר יותר עדכנה המשטרה כי שוטרי מרחב ציון במחוז ירושלים, עצרו באזור גן סאקר את החשוד, בן 45, תושב הוד השרון, "בגרימת נזק לרכב במזיד, בעת שהייתה בו אשה וילדיה הקטנים בכביש בגין בירושלים". החשוד נלקח לחקירה במרחב ציון.
קראו גם:
סגנית שר האוצר, ח"כ מיכל וולדיגר ששיתפה את התיעוד בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "זה לא נורמלי! אמא עם שלושה ילדים ברכב מנסה להגיע הביתה. אנשים חסרי לב חוסמים את דרכם ואז מנפצים את החלון באלימות. קול צרחות הילדים מזעזע. אסור לשתוק על כך, קוראת למנהיגי השמאל לגנות ולהפסיק לאלתר את ההסתה!".