מקרה קורונה ראשון במערכת החינוך בהוד השרון מאז פתיחת שנת הלימודים.
1 צפייה בגלריה
בית הספר הירוק. חשש להתפרצות
בית הספר הירוק. חשש להתפרצות
בית הספר הירוק. צוותי הוראה נדבקו
(צילום: אתר בית הספר)
קראו גם >>
עובדת מנהלה בבית הספר הירוק ובית הספר לפיד, נמצאה חיובית בבדיקת קורונה. העובדת לא שהתה בבתי הספר ממועד תחילת הלימודים ועד היום, אך השתתפה בהיערכות לשנת הלימודים ובאה במגע עם מספר עובדות ועובדי הוראה. כתוצאה מכך נכנסו לבידוד בבית הספר הירוק 4 מורות, 2 מזכירות ואב הבית, ובבית הספר לפיד - מנהלת בית הספר ושתי מזכירות.
חשוב להדגיש כי לא היתה לעובדת כל חשיפה לתלמידות ותלמידים. עיריית הוד השרון בוחנת חלופות ופתרונות על מנת להמשיך את הרצף לימודי. בכל מקרה, מחר (יום ו') יתקיימו הלימודים כמתוכנן.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "אנו פועלים כדי לתת מענה מיידי לכל מקרה קורונה במערכת החינוך. במקרה הזה, בזכות התנהלות נכונה של הנשאית המאומתת, שבשל עצם החשש מקורונה נמנעה מלהגיע לעבודתה מיום פתיחת הלימודים, נמנע אירוע שיכול היה להיות בעל השפעה משמעותית הרבה יותר.
"אני מנצל את ההזדמנות לקרוא לכל צוותי החינוך, לתלמידות, לתלמידים ולהורים – אם יש ספק, אין ספק. בכל מקרה של חשש לקורונה, או להימצאות בסביבתו של חולה מאומת הימנעו מלהגיע לבתי הספר ובקשו להיבדק – רק כך, באחריות אישית וקהילתית, נצליח לשמר שגרה חינוכית ולמנוע מהתפשטות נגיף הקורונה לשבש עוד יותר את שגרת חיינו בכלל ואת שגרת הלימודים בפרט".