"עזרו לי להציל את אימי האהובה": סילביה מדינה בת ה-70, סובלת מאי ספיקת כליות וזקוקה להשתלת כליה בדחיפות. בשל בעיות רקע רפואיות הגוף שלה פיתח נוגדנים שמקשים על מציאת תורם מתאים. כעת, בתה, רחלי, זועקת לעזרה: "מתפללת שיגיע האדם הנכון שירצה להעניק חיים לאימי ולהציל את חייה ואת חיינו".
2 צפייה בגלריה
רחלי וסילביה מדינה
רחלי וסילביה מדינה
רחלי וסילביה מדינה
(צילום: פרטי)
כבר 5 שנים שסילביה מדינה מכפר סבא עוברת טיפולי דיאליזה, ארבע פעמים בשבוע כאשר כל טיפול אורך כחמש שעות ועוד שעתיים בימי שישי. לפני כעשרים שנה היא ניצחה את הסרטן, אך בשל הטיפולים גופה פיתח נוגדנים, שמקשים על מציאת תורם מתאים, וכופה עליה טיפולים קשים ומתישים.

2 צפייה בגלריה
רחלי וסילביה מדינה
רחלי וסילביה מדינה
רחלי וסילביה מדינה
(צילום: פרטי)

"הטיפולים אמנם מעניקים לאימי חיים אך במקביל גובים מאיתנו כל כך הרבה שעות יקרות. בגיל 51 עברה אימי ניתוח קשה להוצאת גידול במעי הגס ולאחר מאבק ממושך ניצחה את הסרטן, אך עקב הטיפולים הקשים הכליה נדחתה ובנוסף הגוף של אימי פיתח 100% נוגדנים. הנוגדנים מקשים מאוד על מציאת תורם מתאים.
"על מנת שההשתלה תצליח, דרוש תורם שמתאים לאימי במאה אחוז ולכן הקושי במציאת תורם הוא הרבה יותר גדול אצלה מאשר אצל אנשים אחרים הזקוקים לתרומת כליה והפחד לאבד אותה תמיד מרחף מעלינו.אני יודעת שזו בקשה גדולה אך מתפללת שיגיע האדם הנכון שירצה להעניק חיים לאימי ולהציל את חייה ואת חיינו.

קראו גם:

"כמובן שפנינו גם למתנת חיים וגם הם מתקשים למצוא תורם. במשפחה לא נמצא תורם מתאים, אני עשיתי את כל הבדיקות כדי לבצע הצלבה אך לצערי בבדיקות האחרונות התגלה,שיש לי מספר ציסטות בכליה הימנית והוועדה של בית חולים החליטה שאני לא יכולה להמשיך בתהליך.
"התורם צריך להיות בעל כל סוג דם מקבוצת O+, מעל גיל 25, בעל בריאות תקינה, לב רחב ורצון להציל חיים. אם זו אישה, היא צריכה להיות אחרי לידות, זאת אומרת לא מתכננת להביא עוד ילדים (על מנת למנוע סיבוכים בעתיד).
לפרטים נוספים בווטסאפ: רחלי (הבת של סילביה) 052-5527789.