הלב נקרע: ג'ימי ניסים בן ה-28 מהרצליה היה יחד עם חברתו לורי ורדי במסיבה ברעים. עם נפילת הטילים הם התחבאו במיגונית, אליה הושלך רימון שרסיס ממנו פצע את עינו של ג'ימי. לורי יצאה לפתח המיגונית, ונורתה למות. לקח לו זמן להחיות אותה עד שהבין שהכול נגמר: "האהבה שלי אלייך רק הוכפלה מאז".
2 צפייה בגלריה
לורי ז"ל עם ניסים והגרפיטי לזכרה
לורי ז"ל עם ניסים והגרפיטי לזכרה
לורי ז"ל עם ניסים והגרפיטי לזכרה
(צילומים: פרטי)
השבוע חזר ג'ימי לפתח המיגונית ההיא, והנציח אותה בציור גרפיטי. בפוסט קורע לב משתף ג'ימי בחוויותיו מהשבת ההיא: "בפתח המיגונית הזאת, החיים שלי השתנו מקצה לקצה.
"לורי הייתה עובדת בכל סוף שבוע... הייתי בבית מחכה לה שתחזור ב23:00 בלילה במוצאי שבת (במקרה הטוב), אחרי שהיא עוזבת את הבית כבר בשישי בבוקר. כמה שהיא הייתה אישה חרוצה. הייתה מוכנה לעשות הכל כדי לקטוף את המטרות הבלתי נגמרות שלה. ואת כל זה אני מספר כי... התרגשנו לסוף שבוע הזה! היינו צמאים לחוויות האלה כזוג, לשחרר אנרגיות, לפרוק וללכת לישון 12 שעות מחובקים עם הכלבים שלנו.

2 צפייה בגלריה
לורי ורדי ז"ל
לורי ורדי ז"ל
לורי ורדי ז"ל
(צילום: פרטי)

"ואז התחילו הטילים האלו, הטילים שלא הפחידו אותך בכלל אהובה שלי. סידרת את הדברים בזמן שכולם פחדו והתכופפו. עלינו לאוטו והתקשרת לכולם להגיד להם שהכל בסדר ואנחנו בדרך הביתה... אבל לבית הזה לא חזרת. והנה שוב מתחילות הדמעות תוך כדי כתיבה. נכנסנו למיגונית כדי שלא ייפול עלינו טיל. התמקמת במקום מעולה במיגונית... אני אחרי הרימון התעלפתי כנראה, ולא הצלחתי לעצור אותך מלצאת החוצה.


"אני מבטיח שאם לא הייתי מתעלף, הייתי מחבק אותך הכי חזק שאני יכול. העיקר שתישארי לידי. אבל נחנקת מהעשן..ובחרת לברוח החוצה. בחוץ נתקלת בבני מוות, שאני מבטיח לך, שאני אדאג שאלפי טילים שיהיה רשום עליהם לורי ורדי, ייפלו להם עם הבתים + אתגייס למילואים. הם ירו בך. ורק אחרי זה, אני התעוררתי כנראה. עיוור בעין אחת ולא שומע כמעט כלום. וחיפשתי אותך. אוי ואבוי. מה שעברתי בדרך ללחפש אותך. מראות כאלה לא ראיתי במשחקי הכס.
"לא היית במיגונית. הבנתי. היא יצאה! התקרבתי לפתח היציאה, לא שמעתי יריות והחלטתי לצאת לחפש אותך. היית ממש... מטר מהכניסה, שכובה על הבטן. הפכתי אותך…המבט האחרון שלך גורם לי לצמרמורת כל פעם שהוא עולה לי לראש. מלאך עם עיניים פתוחות לרווחה. איבדתי את זה... ניסיתי להחיות אותך, אבל לא היה את מי...בעקבות הירי המתחדש לכיווננו, קיבלתי החלטה להציל את עצמי ולברוח, בלעדייך, ההחלטה הקשה ביותר שקיבלתי בחיים.

קראו גם:

"בפתח המיגונית הזאת, שעוד אחזור אלייה ואצייר את לורי בגרפיטי, חיי השתנו מקצה לקצה. לורי שלי, האהבה המטורפת שהייתה לי אליך, הוכפלה כבר כפול 10 מאז ה-7.10.23. כמה אור את נותנת לסובבים שלך. כמה שאנשים מחייכים לידך, צוחקים, נהנים מהשטויות. השטויות הכי מתוקות בעולם!
"מצד שני, את אישה חכמה בטירוף ובעלת כריזמה וביטחון עצמי גבוה, שיודעת להשיג כל דבר שחפץ ליבה. באמת כל דבר. אני לא מקצין. יש לך וילה בתוך הלב שלי. שלמה רק שלך. והיא תישאר שם לנצח".