המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בבית הספר הירוק בהוד השרון הביא את העירייה להחלטה להשבית את בית הספר לשלושה ימים, כל זאת לאחר שלא פחות משש מורות נחשדו כחולות. היום הגיעו החדשות הטובות לאחר שכל תוצאות הבדיקות שנעשו יצאו שליליות. לאחר שלושה ימי השבתה בית הספר הירוק יחזור לפעילות מלאה מחר (ה') בבוקר.
1 צפייה בגלריה
בית הספר הירוק. חשש להתפרצות
בית הספר הירוק. חשש להתפרצות
בית הספר הירוק. חשש להתפרצות
(צילום: אתר בית הספר)
ההחלטה של ראש העירייה אמיר כוכבי לסגור את בית הספר עד לביצוע הבדיקות, נבעה בין היתר מהעובדה שנשות הצוות כולן דווחו כחולות בעלות סימפטומים באותו יום, וביחד היה חשש שנחשפו למרבית בית הספר. את ההחלטה הוא קיבל לאחר התייעצויות עם הנהלת בית הספר, אגף חינוך והנהגת ההורים.
עם ההחלטה החלו מאמצים להשגת בדיקות ותוצאות לצוות המורות. שיא האירוע היה אובדן של אחת הבדיקות לה חיכו בעירייה כדי לקבל החלטה על החזרת הלימודים, אך בשל התערבות הנהלת העירייה נלקחה בדיקה חוזרת ונבדקה באופן מיידי וגם היא שלילית.
לסיכום האירוע אמר ראש העירייה אמיר כוכבי: ״כשהחזרנו את מערכת החינוך הבטחנו להורים ולילדים שנעשה הכל כדי לדאוג לבריאות הבאות והבאים בשערי בתי הספר. יש פערים בין הצרכים בשטח לבין ההבנה שלהם במשרדי הממשלה וזה יוצר נתק בין הצורך והרצון של התושבות והתושבים לבין השירות שמקבלים מגופי הממשל.
"נאלצנו בשל הפער הזה לקבל החלטות לא פשוטות השבוע ואני שמח שבסופו של דבר כלל התוצאות שליליות. למדנו הרבה מהאירוע הזה ובקרוב נקבל החלטות בנוגע להמשך הלימודים בעיר״.