עירנות תושב הביאה לסיכול שוד: סיירי מחלקת הביטחון העירונית בהוד השרון מנעו שוד באתר הבניה של שבט הצופים ״געש״ והביאו למעצר חשוד.
1 צפייה בגלריה
ניידת הסיור העירוני
ניידת הסיור העירוני
ניידת הסיור העירוני
(צילום: דוברות עיריית הוד השרון)
קראו גם >>>
תושב העיר דיווח בשבוע שעבר למוקד הביטחון העירוני על משאית חשודה המעמיסה ציוד באתר הבנייה של שבט הצופים החדש ההולך ונבנה צמוד לספורטק. סיירי מחלקת הביטחון העירונית, הוזעקו למקום והבחינו במשאית עמוסה בציוד ובמתכות מתרחקת לכיוון אזור התעשייה נווה נאמן ולפניה טנדר נוסף.
הגנבים נטשו את המשאית וניסו להימלט בטנדר כשהסיירים בעקבותיהם, עד שנטשו גם אותו ברחוב אביב. במשאית נמצא רכוש רב שנלקח מאתר הבניה של שבט הצופים. בפעילות משותפת עם משטרת כפר סבא, נתפס חשוד והרכוש הוחזר.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "הצלחת האירוע הזה נובעת משילוב בין עירנות התושב, שדיווח על אירוע חשוד, לפעולה מקצועית ונחושה של סיירי מחלקת הביטחון שהביאו לסיום מהיר של האירוע, לתפיסת הציוד הגנוב ובסופו של דבר לאיתור החשודים.
"כשיש חשד, אין סימני שאלה, יש לדווח באופן מיידי למוקד העירוני, משם אנשי המקצוע שלנו, יידעו לעשות את עבודתם במקצועיות, כפי שעשו במקרה הזה. עיריית הוד השרון עומדת על דרישתה לקבל אישור להקמת שיטור עירוני, כדי לתגבר את כוחות הביטחון בעיר ומהלך פריסת מאות מצלמות אבטחה ואכיפה יצא לדרך וצפוי להיות מושלם בחודשים הקרובים".