עודד אלון, ראש המועצה החרדית הראשון, מנכ"ל המועצה אפרת וקצין המודיעין עודד אלון חובק ספר ילדים ראשון "חיות וחוויות": "עבורי זו חוויה מתקנת".
1 צפייה בגלריה
עודד אלון והספר החדש, סוגר מעגל
עודד אלון והספר החדש, סוגר מעגל
עודד אלון והספר החדש, סוגר מעגל
(צילום: טליה בן סבו)
קראו גם >>>
עודד אלון, 82, הוציא בימים אלה את ספר הילדים הצבעוני והססגוני "חיות וחוויות", אשר יצא לאור בהוצאת "עכשיו אפשר" בניהולו של המנכ"ל, המשורר והסופר עמנואל בן סבו. "הספר הנפלא והקסום הזה הוא סנונית ראשונה מבחינתי , זהו סיפור לילדיי, לנכדיי וניני האהובים. כאבא נוכח נפקד בשל המחויבויות הלאומיות, אני חש סגירת מעגל בסיפורים שלא הרבתי לספר לילדיי היקרים ואותם השלמתי עם הנכדים והנין".
עודד אלון היה איש ביטחון ומבכירי המודיעין בישראל אשר היה שותף באירועים שגם כיום ממרחק השנים עדיין אינם מותרים לפרסום. מי ששימש כראש המועצה הראשון של העיר החרדית עמנואל, כמנכ"ל היישוב אפרת , כמנהל כפר נוער לילדים על הקצה, מי ששרת בשני משרדי ראשי הממשלה מנחם בגין ויצחק רבין מעתה הוא גם סופר ילדים אשר הוציא את ספרו העשיר, מחכים , מהנה ומלא בעושר של הטבע, "חיות וחוויות".
"הספר עם הציורים הנפלאים של הציירת המוכשרת ליהי הברי הוא ספר אחר, שונה, גדוש בצבע, הומור, שנינות ואהבת בעלי חיים", אומר עודד ומוסיף, "הספר מוקדש באהבה גדולה לרעייתי האהובה לאה אשר עמלה וגידלה במסירות את ילדנו בעת שהייתי בשליחות ארוכה למען המדינה. ספר זה הוא מעין חוויה מתקנת עבורי כאבא שהיה נוכח נפקד תקופות ארוכות והיום מספר בחדווה לנכדיי המקסימים את סיפורי הילדים".
"סיפור טוב הוא סיפור שנשאר אתך זמן רב ומעלה בך חיוך גם ברגעים הכי לא צפויים , קבוצת המיקוד שלי היה נכדיי היקרים שנהנו מהסיפורים והחריזה הקצבית. האושר שלהם מציף אותי וגורם לי להמשיך ליצור איכות עבורם ועבור ניני הבאים".