בני המשפחה: אבא: שי רז, 46, רואה חשבון, בעל תואר שני, משמש בעשור האחרון כסמנכ"ל הכספים של קבוצת "בליליוס" הפועלת במספר תחומים: תחבורה ציבורית ויבואני אוטובוסים, רכבים חשמליים, חברת אנרגיה ואגירת אנרגיה וכן בתחום הנדל"ן. בנוסף, שי מכהן כיו"ר נציגות הדיירים של הבניין בו המשפחה מתגוררת.
1 צפייה בגלריה
משפחת רז
משפחת רז
משפחת רז
(צילום: יאיר שגיא)
אמא: קרן, בעלת משרד עורכי דין בתחום האזרחי, לשון הרע ודיני עבודה. פעילה חברתית ומנהלת את הפורום העירוני "פורום הוד השרון שלנו" המונה 12,300 תושבים. כמו כן, קרן מתנדבת רבות למען הקהילה – מכהנת כמזכירת הנהגת ההורים בבית ספר "בגין". בנוסף, מתנדבת ומעבירה הדרכות במוסדות החינוך על אלרגיה ועל טיפול מציל חיים.
הילדים: אור בן 9 ושחר בן 4.5.
מגורים: שי יליד אשקלון וגדל שם. קרן ילידת יפו וגדלה בבת ים וביבנה. בני הזוג גרים מזה שש שנים בהוד השרון לאחר שעברו מתל אביב. קרן: "רצינו לגדל את הילדים באווירה רגועה יותר וכפרית ובהוד השרון מצאנו את המקום המתאים לכך. אנחנו מאוד אוהבים את העיר".
חלוקת תפקידים: כל אחד במשפחה יודע את התפקיד שלו. קרן: "אני לוקחת ומחזירה את שחר מהגן, מבשלת, חוגים, שיעורים וחברים וכו".
שי: "אני מגיע בשעה מאוחרת יותר הביתה ואחראי על מקלחות וארוחות ערב, יש לי ידיים טובות ואני אחראי על התיקונים בבית. מתקן כל דבר שצריך בבית. אני גם בנאי, נגר, חשמלאי וכו'".
אור: "אני שואב את האבק בבית ועוזר לאמא ואבא לטפל בשחר".
שחר: "אני עוזר לפנות מדיח ולזרוק זבל".
שגרת סוף שבוע: "אנחנו מבלים הרבה ביחד כמשפחה, מאוד אוהבים את הבית ומארחים הרבה חברים ומשפחה. בנוסף, מטיילים בארץ בשבת והרבה בצפון. אנחנו מאוד אוהבים את אזור רמת הגולן והנופים המדהימים, ובדרום את אזור ים המלח. אנחנו גם מאוד אוהבים ללכת ללונה פארקים, פארקים אתגריים לילדים עם מתחמי נינג'ה, הצגות וסרטים".
אמונה: "אנחנו משפחה חילונית".
בילוי משפחתי משותף: "אוהבים מאוד מים, הולכים הרבה לקאנטרי בהוד השרון".
מה התכונה שאתה מעריך בבן/בת הזוג: שי: "אוהב ומעריך בקרן את האופטימיות ואת חוש ההומור שלה. קרן תמיד שמחה ועם חיוך על הפנים". קרן: "אוהבת ומעריכה בשי את הכריזמה והנחישות, תכונות אלו הביאו אותו להצלחה ובטוחה שימשיך להצליח גם בהמשך".
אירוע שמח מאוד שעברתם בחיים: "הולדת הבנים שלנו".
אירוע טראומתי/קשה שהתמודדתם איתו: "שחר הבן הקטן, קיבל בגיל שמונה חודשים התקף אלרגיה קשה מאכילת במבה ובזכות טיפול מהיר ונכון הצלחנו להציל אותו".
החלום שלכם: "לטוס עם הילדים לתאילנד לתקופה ארוכה".