הבוקר (חמישי) נחשף כי סייעת בת 22 מטירה נעצרה בחשד להתעללות בחסרי ישע בפעוטון פרטי בהוד השרון.
2 צפייה בגלריה
התעללות בפעוטות
התעללות בפעוטות
התעללות בפעוטות
(צילום המחשה בלבד: סרטוני אבטחה)
על פי הודעת המשטרה, השוטרים עצרו בתום צפיה בסרטונים, את הסייעת בחשד לתקיפת חסרי ישע והתנהלות אגרסיבית כלפי הפעוטות, לרבות טלטול והאכלה בכח וכן עכבו לחקירה את מנהלת הגן- תושבת הוד השרון בשנות ה 50 לחייה.
עורך דינה של מנהלת הגן, עו"ד דוד בוחבוט מסר, כי היא הזדעזעה לנוכח הסרטונים ומסרה בעצמה את סרטונים למשטרה לאחר שנחשפה אליהם: "מרשתי נחקרה בנושא ומסרה עדות במשטרה. חשוב לציין כי ברגע שנודע לה על התנהגות אותה סייעת היא פנתה למשטרה והעבירה להם את מצלמות האבטחה בגן. בעלת הגן מתייחסת בחומרה רבה לנושא ואף מודיעה כבר כי אותה סייעת לא תחזור לעבוד בגן".

2 צפייה בגלריה
התעללות בפעוטות
התעללות בפעוטות
התעללות בפעוטות
(צילום המחשה בלבד: ארכיון דוברות המשטרה)

מעיריית הוד השרון נמסר: "הפרסום הבוקר על חשד לאירוע אלימות בגן פרטי בעיר, זעזע והדאיג את כולנו. הורים ששולחים את בנותיהם ובניהם הקטנים לגן, חייבים לדעת שהם בידיים בטוחות והיום האמון הזה התערער.
קראו גם:
"חקירת המשטרה נמשכת והפרטים המלאים לא נמצאים בידנו אך עיריית הוד השרון ערוכה להעניק להורים ולילדות והילדים את מלוא הסיוע והתמיכה הרגשית הנדרשים. כחלק מהשירות להורים פתח השירות הפסיכולוגי חינוכי של עיריית הוד השרון קו חם להורי הגן לייעוץ ולתמיכה רגשית. על פי הודעת משרד החינוך, החל ממחר ייסגר הגן, עד להודעה חדשה בנושא. הורי הילדות והילדים בגן יודעו על ידי משרד החינוך. נמשיך ללוות את ההורים ולהעניק להם את מלוא הסיוע הנדרש. ההורים מוזמנים לפנות לקו במספר: 09-8894370 הקו החם הישיר יפעל בין השעות 07:30 - 16:00 לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות למוקד העירוני 108 שיקשר לשירות הפסיכולוגי החינוכי".