עיתונאי הספורט הוותיק אמיר מרום הלך לעולמו במפתיע מדום לב בגיל 60. מרום עבד שנים רבות כעורך מדור הספורט של מעריב ובשנים האחרונות עבד כעורך בדסק החדשות של ידיעות אחרונות. במהלך הקריירה שלו שימש גם ככתב תיירות במעריב, היה דובר איגוד הטניס ודובר בית החולים שיבא. במקביל עבד גם כמורה לנהיגה.
2 צפייה בגלריה
אמיר מרום ז"ל. איש משפחה
אמיר מרום ז"ל. איש משפחה
אמיר מרום ז"ל. איש משפחה
(צילום: פרטי)
חברו רונן קרסו ספד לו: "חבר יקר וטוב שלי מת מדום לב בן 60. אמיר מרום עיתונאי וכתב מוכשר וחד, איש ספורט בנפשו. היה בעבר שחקן כדוריד, דובר איגוד הטניס ודובר בית החולים שיבא. היינו יחד מספר פעמים בחול,כמה דאג לילדיו ולעתידם. אמיר, היית אדם נהדר, חבר של אמת, איש טוב כל כך. אהבתי אותך, התייעצנו מלא על נקודות בקריירה וכמובן שהיית גם צהוב בנשמה. עצוב לי".

2 צפייה בגלריה
עיתונאי מוכשר
עיתונאי מוכשר
עיתונאי מוכשר
(צילום: מסך)

"אמיר היה אבא במלוא מובן המילה למשפחה שהוא אהב עד כלות והעריץ, אבל עבורנו הוא היה בכלל אחד הצעירים. אמיר ליווה והדריך עורכים חדשים בלי טיפה של התנשאות ועם הבדיחות הייחודיות רק לו שכולם למדנו להכיר ולאהוב", ספדו בלוויתו החברים מדסק החדשות בידיעות אחרונות.

קראו גם:

"אמיר היה חבר של כולם, היה אכפת לו, תמיד היה שולח הודעה יום אחרי משמרת לשאול מה נשמע, לעודד או להחמיא ולפעמים גם להראות איפה טעינו. אחרי שנים של תפקידים והישגים מקצועיים, הדבר שהוא היה באמת גאה בו הוא משפחתו. יש נחמה בכך שהוא חווה אושר בדבר שהיה חשוב לו יותר מכל. אנחנו מביטים אל המקום החסר שלו בדסק והוא כבר חסר לנו מאוד".