תושבת רמת השרון קרן פוזנר מבכירי מעצבות הפנים למסחר בישראל, שכונתה "מלכת הקניונים" הלכה לעולמה השבוע בטרם עת והיא בגיל 51 בלבד, וזאת לאחר שנאבקה כעשור במחלת הסרטן. קרן הותירה אחריה את בעלה יריב ואת שתי בנותיהם.
2 צפייה בגלריה
קרן פוזנר ז"ל
קרן פוזנר ז"ל
קרן פוזנר ז"ל
(צילום: פרטי)
פוזנר למדה לימודי תואר ראשון בעיצוב פנים במכללה למנהל וסיימה בהצטיינות. בשנת 1998 בסיום הלימודים פתחה סטודיו המתמחה בעיצוב למסחר. בשנים שעברו עיצבו אלפי חנויות בתחום הקמעונאי. פוזנר הייתה חתומה על עיצובן של עשרות חנויות וחללים בקניונים ובתי מסחר שונים. משרדה המשגשג התמחה בעיצוב פנים לרשתות מובילות בארץ ביניהם רנואר, ללין, פוקס הום, סופר פארם, אירוקה, קניוני ביג, מליסרון וכן לזכיינים של מותגים בינלאומיים H&M ,Armani , Tommy Hilfiger ורבים אחרים.

2 צפייה בגלריה
קרן פוזנר ז"ל
קרן פוזנר ז"ל
קרן פוזנר ז"ל
(צילום: יח"צ)

חברתה ושותפתה, שלי לוין ספדה לה: "אני צריכה להודות לקארמה שהפגישה ביננו לפני כמעט 15 שנה ושינתה לי את החיים. את היית בשבילי בוסית, מנטורית, חברה ושותפה ואת חסרה לי כל כך בכל דבר שאני עושה. נאחזת בחיים האלה בציפורניים וכל כך אהבת אותם, ואת הבנות שלך והמשפחה והחברים המופלאים שלכם ואהבת לרקוד ואת הים ואוכל טוב- כל עוד אין בו בצל פלפלים זיתים או עגבניות קווטץ׳- מי יאכל איתי קישקע עכשיו?

קראו גם:

"אני מבטיחה לנסות למלא ולו רק במעט את הנעליים הגדולות והמיוחדות שלך, מבטיחה לקנות בגדים חדשים, לנסות לשמור על השולחן שלי מסודר, ולהיות יותר אסרטיבית, פחות סאחית ובעיקר להמשיך בפרוייקט המשותף הזה שלנו, שכל כך אהבת. מבטיחה לעבוד רק עם מי שעושה לנו טוב, ולשמור על המשפחה הקטנה שבנינו. כי בכל קו שנשרטט וכל בחירה שנעשה את תמיד תהיי איתנו כי הפכת להיות חלק בלתי נפרד מהדי אנ איי שלי ושלנו".
יהי זכרה ברוך.