סלע מעגן (23) מאבן יהודה הציל את חייה של חברתו רומי זרנקין (21) באמצעות פעולה הרואית, ועכשיו הם חזקים מתמיד.
2 צפייה בגלריה
סלע ורומי
סלע ורומי
סלע ורומי
(צילום: דוברות בילינסון)
זה קרה מייד אחרי שהסתיימה המסיבה ברעים. השניים נסעו ברכב יחד עם חבריו כשלפתע שמעו את מטחי הרקטות ויריות של המחבלים. הם התחבאו במיגונית עד שלפתע שמעו יריות וראו את המחבלים.
ברגעים האלה סלע החליט לעשות מעשה אמיץ: הוא החל לרוץ לצד השני, כדי שהמחבלים לא יפגעו בכל מי שהסתתר בתוך המיגונית. ברגעים האלה סלע נפגע מכדורים במקומות שונים בגופו והיה בסכנת חיים בגלל דימום מאסיבי.
בהמשך הוא הצליח לעלות במהירות על רכב נוסע, נפגע שוב מכדורי מחבלים והסתתר בשטח במשך שעות. בדרך לא דרך הוא הצליח ליצור קשר עם אחותו ואחר כך הגיעו לאסוף אותו. רומי חברתו בנס לא נפגעה, ורק כעבור מספר ימים של אשפוז בבית החולים בילינסון בפתח תקוה היא זכתה לראות את סלע שהציל אותה. המפגש היה מרגש מאוד ואף עין לא נשארה יבשה.

2 צפייה בגלריה
סלע והצוות הרפואי
סלע והצוות הרפואי
סלע והצוות הרפואי
(צילום: דוברות בילינסון)

קראו גם:

בבילינסון סלע התקבל למחלקת הטראומה, שם ייצבו את מצבו ובהמשך הוכנס לניתוח מורכב. ד"ר בשארה בסאן, מומחה כירורגיית כללית וכלי דם: "סלע היה במצב מורכב מאוד. אחד הכדורים נתקע ממש צמוד לעורק הראשי בכתף - זה עורק שאחראי על אספקת הדם למוח. ניתוח מאוד עדין שלא תמיד עושים בשל הסיכון שכרוך בכך. אבל הוא היה החלים כמו שצריך ומתאושש כמו גיבור אמיתי".
ניכר שהאירוע הקשה שעברו סלע ורומי רק חיזק את הזוגיות שלהם, ונאחל להם מעתה רק ימים טובים והרבה אהבה.