רפאל נהרי ז”ל, תושב הרצליה בן 30, נהרג אמש (שלישי) בתאונת דרכים קטלנית בעת שרכב על אופנוע בכביש 4613 סמוך לבני עטרות. רק לפני חודשיים נולד לו בנו הראשון, לאחר 13 שנה של ציפייה: "המומים ומזועזעים".
3 צפייה בגלריה
רפאל נהרי ז"ל בברית של בנו שנולד לפני כחודשיים
רפאל נהרי ז"ל בברית של בנו שנולד לפני כחודשיים
רפאל נהרי ז"ל בברית של בנו שנולד לפני כחודשיים
(צילומים: פרטי, מד"א)
רפאל ז"ל התנדב בארגוני ההצלה מד”א, אחוקים במחוז השרון וזק”א תל-אביב. אתמול הוא היה בדרכו לביתו לאחר שרכב סמוך לבני עטרות פגע בו. כוחות ההצלה שהגיעו לזירת התאונה איתרו את נהרי כשהוא במצב אנוש וביצעו בו פעולות החייאה, אך בהמשך נאלצו לקבוע את מותו. בתאונה נפצעו שני בני אדם נוספים, רוכב אופנוע ונהג הרכב, במצב קל.

3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הפראמדיקים ממד”א מיכל בספלצ’יק ופאדי חמדאן סיפרו: “כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה מאוד בין רכב לאופנוע. ראינו את האופנוע מעוך וכמה מטרים ממנו שכב פצוע כבן 30 על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית.
“מיד ביצענו בו פעולות החייאה, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד”א ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים. הרוכב הנוסף, גבר כבן 45 היה במצב קל וסבל מחבלה בעמוד השדרה ונהג הרכב שגם כן נפצע באורח קל, טופלו במקום ופונו לבי”ח באמבולנס מד”א”.

3 צפייה בגלריה
רפאל נהרי ז"ל
רפאל נהרי ז"ל
רפאל נהרי ז"ל
(צילום: אחוקים)

המשטרה הודיעה כי תזמן לחקירה, בתום הטיפול רפואי שיעבור, את נהג הרכב מביתר עלית, בחשד למעורבות בתאונה הקטלנית.
ארגון זק”א תל אביב פרסם הודעות אבל בה נאמר: “המומים ומזועזעים אנו מפטירתו הטראגית של חברנו המתנדב היקר רפאל נהרי ז”ל – צוות הרצליה, שנהרג בת.ד. קטלנית. עוד אמש עסק בחסד של אמת באירוע בהרצליה. “תנחומינו למשפחתו היקרה ולכל ידידיו ומכיריו, פעילות חסד של אמת לשבוע זה מוקדש לעילוי נשמתו”.
קראו גם:
מ"אחוקים ידידים בדרכים" במחוז השרון נמסר: "רפאל היה איש חסד טהור ואמיתי. כל דבר שרק היה יכול לעזור ולסייע בעיר הרצליה, הוא היה ראשון מתייצב לכל משימה, רפאל היה כונן במגן דוד אדום ושם הציל חיים של אלפי אזרחים שכלל לא הכיר. החיוך שלך וכל מה שנתת ומה שעשית עבור אזרחי ישראל, יעמדו לך עד עולם".
יהי זכרו ברוך