יוצאים לדרך: בשבוע שעבר החלו עבודות ההריסה בפרויקט התמ"א 38/2 (הריסה ובנייה) "Touch Hod" בהוד השרון. במתחם הממוקם ברחוב אסירי ציון 11 בעיר הורסות החברות היזמיות "אבירים יזמות ובניה "ו"קאסלרוק התחדשות נדל"ן" בניין ישן בן 3 קומות ו-18 דירות ובמקומו ייבנה מגדל יוקרה הכולל 12 קומות ו-51 דירות מעוצבות.
1 צפייה בגלריה
פינוי בינוי באסירי ציון
פינוי בינוי באסירי ציון
פינוי בינוי באסירי ציון
(צילום: יח"צ)
הפרויקט ממוקם בשכונת מגדיאל, אחת השכונות הוותיקות ביותר בהוד השרון. מגדיאל ממוקמת במזרח העיר וקרובה לכביש הרוחב 531 - מה שמאפשר לתושביה גישה יחסית מהירה לכביש 6 ולכיוון תל אביב. אופי הבנייה בשכונה מגוון למדי וניתן למצוא בה בתים צמודי קרקע לצד בנייה רוויה. בשנים האחרונות זוכה השכונה המבוקשת להתחדשות עירונית מואצת וסביבה נבנות השכונות החדשות 200 ו-1200, שילוב המושך אליה אוכלוסיות צעירות וחזקות מכל ערי השרון. נוכח העובדה כי המתחם מצוי בפאתי שכונת מגדיאל בואכה שכונת 1200, הדיירים ייהנו הן מהפארקים וגני השעשועים בשכונה החדשה והן מהמתקנים והתשתיות הקיימות של השכונה הוותיקה.
תמהיל הדירות בפרויקט החדש יכלול דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, לופטים ומיני פנטהאוזים כאשר בכלל הדירות יותקנו מערכות חשמל חכם ויושם דגש על בנייה ירוקה. על הביצוע אחראית חברת אשל רם-אבירים בבעלותה (50%) של חברת אבירים, ומשרד האדריכלות אשר תכנן את הפרויקט הוא רון שפיגל אדריכלים.
"פרויקט "Touch Hod" החל בראשיתו כפרויקט תמ"א 38 חיזוק אך כשהגענו עם התוכנית האדריכלית לעיריה גילינו שהתב"ע באזור שונתה מה שהביא לאפשרות של הליכה למסלול של תמ"א 38 הריסה ובנייה", מספר גיא חליפי, מנכ"ל חברת אבירים יזמית ומבצעת הפרויקט. "הדיירים קיבלו את הבשורה בהתלהבות כי משמעותה הייתה בעצם שהם יקבלו דירות חדשות לגמרי בתום הליך הבנייה. תהליך שינוי הייעוד היה כרוך בתכנון מחדש לכל המבנה והוא היה אמנם ארוך אך בסופו של יום הוא השתלם גם לדיירים וגם לנו. במסגרת התמורות לדיירים הם יקבלו דירות חדשות, מחסן וחנייה תת קרקעית כאשר הצפי לסיום העבודה ואכלוס המגדל החדש הוא קיץ 2022", סיכם.