חברת אלטנוילנד ממשיכה להרחיב את הפעילות בשוק הנדל"ן בהוד השרון. החברה מדווחת על רכישת קרקע נוספת בשטח של 2.5 דונם בסמוך למתחם 1200 המבוקש בעיר, עליה היא מתכננת לבנות כ-40 יח"ד בבניין בן 10 קומות.
1 צפייה בגלריה
מתחם 1200 בהוד השרון
מתחם 1200 בהוד השרון
מתחם 1200 בהוד השרון
(צילום: אריאל ימיני)
מדובר במגרש פינתי גדול, בעל נגישות תחבורתית גבוהה וקרבה לפארק ירוק ורחב ידיים. אלטנוילנד רכשה את הקרקע מבעלים פרטיים תמורת כ-40 מיליון שקל. החברה השלימה לאחרונה רכישת שתי קרקעות נוספות במתחם זה והיא בוחנת בימים אלה מגרשים נוספים.
לדברי ערן לוי, מנכ"ל ובעלים משותף באלטנוילנד, "המגרש שרכשנו הוא הטוב ביותר במתחם, מדובר במגרש גדול ומרווח בפינת שני רחובות, עם נגישות תחבורתית לצירים מרכזיים וליציאה מהעיר. אנו מתכננים לבנות עליו בניין בוטיק בניגוד למגדלים הגבוהים הנבנים באזור. חברת אלטנוילנד מאמינה בפוטנציאל של המתחם ובפוטנציאל של הוד השרון בכלל, ואנו בוחנים כל העת להרחיב אף יותר את האחיזה שלנו בנדל"ן באזור".
קראו גם >>>>
המגרש הנוכחי מצטרף לרכישות האחרונות של החברה במתחם, שנכלל בתב"ע שאושרה בשנת 2014. אלטנוילנד היא הראשונה שגיבשה תוכנית מפורטת וביקשה היתר בנייה במתחם זה. סך הכל מחזיקה החברה שלושה מגרשים במתחם, בשטח כולל של כ-6.83 דונם, ומתכננת בהם הקמה של ארבעה בנייני בוטיק יוקרתיים הכוללים כ- 121 יחידות דיור, זאת תוך שילוב בנייה ירוקה ברמה של 3 כוכבים.