לאחר שמגפת הקורונה שיבשה את תבנית העבודה הרגילה של העבודה במשרדים בכל רחבי הארץ (וגם בעולם) ואילצה רבים מאיתנו לעבור לעבודה מרחוק בבתים באמצעות הזום ותוכנות נוספות, החלה בחודשים האחרונות התאוששות בתחום הנדל"ן למשרדים, התאוששות שאחד מאבני הדרך שלה הוא בין השאר פתיחת מתחם העבודה החדש אמי'ס בהוד השרון.
קראו גם >>>
המתחם שיכול לאכלס כ-100 משרדים ושאותו יזמו האחים אמיר ומעוז יקותיאל בעלות מיליוני שקלים, בא לענות על הצורך של אנשי העסקים, חברות הייטק ופרילנסרים בעידן העבודה החדש פוסט-קורונה.

כך למשל במתחם חללי העבודה קיימת הפרדה בין דיירי האופן ספייס ואובזרו חדרי הישיבות בטכנולוגיית מתקדמת המתאימות לשיחות מרובות משתתפים מרחוק. בנוסף מתגאים יזמי הפרויקט במערכת סינון אוויר משוכללת, במתחם לאונג' מפואר וחדר מיוחד שמותאם לישיבות דיסקרטיות. עוד יש במקום חדר כושר, הכל על מנת להעניק לאנשי העסקים ולעובדים במקצועות השונים וצוותיהם את ההרגשה שהכל נמצא בהישג יד.
לדברי האחים מעוז ואמיר יקותיאל, מדובר בלא פחות ממהפכה בעולם המשרדים והשירותים: "החלטנו שדווקא כאן באזור השרון נעשה קפיצת מדרגה בכל הקשור למתחמי עבודה. כאשר בנינו את המקום החלטנו ללכת על מתחם יוקרתי במיוחד שבו בעלי העסקים ירגישו ממש כמו בבית, עבורנו זה הבית השני שלא לומר הראשון שלנו, אני צופה פריחה מחודשת בכל תחום המשרדים להשכרה באזור השרון - אני פשוט רואה צורך אדיר של אנשים לחללי עבודה, צורך שאנחנו מנסים לתת לו מענה במתחם החדש".