אני, דני אבדיה,

שגדל בהרצליה ומשחק כבר שנתיים כדורסל על הבמה הגדולה בעולם,
מתכבד להשיא משואה זו לכבוד כל הישראלים שעוברים לילות ללא שינה כדי לראות אותי בפעולה על המסך הקטן, לכבוד נבחרת ישראל אשר מצפה שאעשה איתה ניסים ונפלאות באליפות אירופה הקרובה, לכבוד כל הילדים שמשחקים כדורסל ורואים שחלומות גדולים יכולים להתגשם ולתפארת הספורט בשרון.
6 צפייה בגלריה
אבדיה. "כישרון על"
אבדיה. "כישרון על"
אבדיה. "כישרון על"
(צילום: עוז מועלם)

אני, זופר אבדיה,

המנהל המקצועי של בני־הרצליה בכדורסל,
6 צפייה בגלריה
זופר אבדיה. "מוח כדורסלי"
זופר אבדיה. "מוח כדורסלי"
זופר אבדיה. "מוח כדורסלי"
(צילום: ראובן שוורץ)
מתכבד להשיא משואה זו לכבוד הגביע ההיסטורי שהבאתי לאגודה ולעיר, לכבוד המאמן אורן אהרוני שהאמנתי בו לאורך כל הדרך, לכבוד אלדד אקוניס שהסכים לפנות לי את המקום לידו, לכבוד זריקות הסבתא של צ'ינאנו אונואקו שעושות את העבודה, לכבוד הסטייליסטית שלי שגורמת לי לבלוט בכל מקום שאני מגיע אליו ולתפארת הספורט בשרון

אני, יוני סטויאנוב,

כדורגלן הפועל כפר־סבא,
מתכבד להשיא משואה זו לכבוד עידן שום שגילה אותי בהפועל הרצליה ונתן לי בעונה שעברה במה בליגת העל, לכבוד חברי לקבוצה שאיפשרו לי בבינוניות שלהם להיות אחד השחקנים הבולטים בליגה העונה, לכבוד התאחדות הכדורגל של בולגריה שהזמינה אותי לנבחרת הצעירה שלה וסיפקה לי חשיפה בינלאומית ולתפארת הספורט בשרון.

אני, חיים שאבו,

המנהל המקצועי של הפועל רמה"ש,
6 צפייה בגלריה
חיים שאבו
חיים שאבו
חיים שאבו
(צילום: עוז מועלם)
מתכבד להשיא משואה זו לכבוד חברי ההנהלה שלא יכולים בלעדי ומחזירים אותי בכל פעם מחדש, לכבוד המאמן חיים לוי שלא עשה עניין והסכים לעבוד איתי, לכבוד כל הקבוצות שאימנתי בעבר וכל אלה שעוד אאמן בעתיד, לכבוד מעמד המאמן בישראל שנמוך יותר רק ממפלס הכנרת בשנה שחונה ולתפארת הספורט בשרון.

אני, בן אז'ובל,

חלוץ הפועל רעננה,
מתכבד להשיא משואה זו לכבוד חברי השחקנים שמתעקשים להחמיץ עוד ועוד הזדמנויות להבטיח את ההישארות בליגה הלאומית, לכבוד המאמן אלי כהן שנראה בהתחלה כמו קוסם אבל בהמשך איבד את הטאץ', לכבוד אשר אלון שמצליח איכשהו לשמור בחיים קבוצה בלי אוהדים, בלי תמיכה עירונית ובלי אצטדיון ביתי ולתפארת הספורט בשרון.

אני, ירדן ג'רבי,

זוכת מדליית ארד אולימפית בג'ודו שנולדה בכפר־סבא וגדלה בנתניה,
6 צפייה בגלריה
ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי
(צילום: אורן אהרוני)
מתכבדת להשיא משואה זו לכבוד כל הספורטאים האולימפיים בעבר ובהווה שמשקיעים שנים של עבודה קשה בשביל רגע אחד של תהילה, לכבוד ההורים שלי שתמכו בי לאורך כל הדרך, לכבוד המאמן שלי שני הרשקו וכל המאמנים האחרים בכל הענפים שעוזרים לספורטאים למצות את הפוטנציאל שלהם ולתפארת הספורט בשרון.

אני, יוסי בניון,

תושב רמה"ש והמנהל המקצועי של נבחרת ישראל בכדורגל,
6 צפייה בגלריה
עוזב את הקבוצה
עוזב את הקבוצה
יוסי בניון
(צילום: יואב דודקביץ')
מתכבד להשיא משואה זו לכבוד כל הלגיונרים שעשו קריירה מפוארת בחו"ל וחזרו לאפרוריות בישראל, לכבוד ראשי ההתאחדות שמאמינים בי שאוכל להעלות את הנבחרת על דרך חדשה ולהוציא אותה מהמדבר, לכבוד מרקו בלבול שהתעקש ללכת איתי ראש בראש והוציא אותי גדול ולתפארת הספורט בשרון.

אני, ליהיא רז,

מתעמלת מכשירים תושבת רמה"ש,
6 צפייה בגלריה
ליהיא רז
ליהיא רז
ליהיא רז
(צילום: אורן אהרוני)
מתכבדת להשיא משואה זו לכבוד מדליית הארד בה זכיתי באליפות אירופה לשנת 2020 בטורקיה, לכבוד ההשתתפות המרגשת במשחקים האולימפיים בטוקיו, לכבוד המאמנת שלי מורן קלפנר שגילה אותי בגיל 5 ומלווה אותי עד עכשיו, לכבוד כל הילדות שמתאמנות במתנ"סים בכל רחבי הארץ וחולמות להגיע רחוק ולתפארת הספורט בשרון.