קבוצת כדורשת נוספת נפתחת בהוד השרון. הקבוצה צפויה להתאמן בימים א', וד' בשעות 21:00-22:30 בעיר. הקבוצה צפויה לשחק במסגרת הליגות של איגוד הכדורשת, והיא פונה לשחקניות בנות 30 + שמעוניינות להשתפר ולהתמקצע בענף, כשגם נשים שעסקו בעבר בתחומי ספורט שונים בעבר מוזמנות להצטרף.
2 צפייה בגלריה
צילום: אורן אהרוני
צילום: אורן אהרוני
צילום: אורן אהרוני
רק בשבוע שעבר התקיים אירוע השיא של איגוד הכדורשת בכפר סבא השכנה כשקבוצת צ'יטה מרעננה ניצחה את קבוצת בנות גוריון כפר סבא אל מול 1,000 צופים בגמר ליגת העל. במקביל אנו עדים גם להתעצמות ליגת המאמאנט המקומית, שכאמור שמה דגש יותר גדול על קהילתיות מזו התחרותית של איגוד הכדורשת.
2 צפייה בגלריה
צילום: לוגו
צילום: לוגו
צילום: לוגו
היי מירי, מדובר בקבוצת כדורשת שונה ממאמאנט, נכון?
"יש שתי ליגות. גילוי נאות, אני משחקת בשתיהן. הן מעט שונות בחוקים, די דומות. מאמאנט מעט פחות תחרותית. המוטו שלה זה 'כל אחת יכולה', מתאמנים פעם בשבוע, והיא יותר לפי בית ספר -זאת אומרת יש לה חוקים משלה. במקביל יש ליגה נוספת של איגוד הכדורשת. שתיהן מעולות, כשהשנייה יותר תחרותית. היא מחולקת לליגות איזוריות, ליגות ארציות, ליגה לאומית וליגת העל. אין הגבלה לפי ערים כמו במאמאנט. בכל קבוצה יכולה להיות שחקנית מכל עיר. יש כבר בהוד השרון יש 4 קבוצות כדורשת. 2 בליגה לאומית, אחת בליגה ארצית ואחת בליגה מחוזית (אפק), ועכשיו אנחנו רוצות לפתוח עוד קבוצה".
אם יש כל כך הרבה קבוצות למה לפתוח עוד קבוצה?
"אין מקום בקבוצות הנוכחיות".
להצטרפות לקבוצה ניתן לפנות למירי 054-2197015