1 צפייה בגלריה
ג'ורדן וושינגטון. הגעתו שינתה את הקבוצה | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
ג'ורדן וושינגטון. הגעתו שינתה את הקבוצה | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
ג'ורדן וושינגטון. הגעתו שינתה את הקבוצה | צילום: עמי עוואד, מכבי הוד השרון
כשכותבים בגוגל את הצירוף "ג'ורדן" ו-"וושינגטון", מנוע החיפוש זורק אותך היישר לעונה האחרונה של שחקן הכדורסל הטוב בכל הזמנים. אלא שבכל מה שנוגע למכבי הוד השרון, הצירוף הזה מקבל משמעות אחרת לגמרי.
ג'ורדן וושינגטון (24, 2.03, 116 ק"ג), שהגיע לקבוצה לפני פחות מחודש פשוט שינה את החץ של הקבוצה. וושינגטון, שמגיע באורח פלא מאותה עיר שממנה מגיע ורנון טיל, הגארד של הקבוצה, רשם אתמול (ג') משחק של 25 נקודות ו-15 ריבאונדים והוביל את הכחולים-לבנים של המאמן חנן הירשוביץ לעוד ניצחון. עדיין מוקדם להגיד את זה, אבל נראה שסוף סוף נמצא מחליף ראוי לסטורם וורן.
יותם שירן, עוד "גניבה" של המועדון, רשם משחק נהדר נוסף עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים, כשוורנון טיל אף הוא מספק את הסחורה עם 15 נקודות ו-10 אסיסטים. גם הצוות המסייע הצעיר, שי בסיס ואלון ששון (5 חטיפות) רשמו משחק טוב עם 11 נקודות כ"א. וכשכל כך הרבה גורמים מתחברים להוד השרון, אין הרבה קבוצות שיכולות לעמוד מולה. אם יש מדד אחד ברור לכך שהעסק דופק כמו שהמאמן רוצה, הרי הוא העובדה שהקבוצה עוברת פעם שנייה תוך שבוע את רף 90 הנקודות, במילים אחרות סגנון הריצה-אנד-הפגזה של הירשוביץ שוב נכנס להילוך וזה סימן מעולה עבור הקבוצה ששלטה לאורך כל המשחק אתמול בעתידים.
ג'ימי הול עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים היה גדול אך לא מספיק עבור מגדל העמק, כשגם נטע סגל הצעיר רושם משחק טוב של 19 נקודות ו-10 אסיסטים. אבל די במדד הכולל של 119 נקודות לעומת 82 בלבד עבור האורחים כדי להבין את גודל ההבדלים בין הקבוצות אתמול.
חייבים להגיד מילה טובה למועדון בהובלתו של היו"ר אורי אשכנזי שלא ויתר והמשיך לחפש שחקנים שייתחברו לפאזל הזה. הסיכונים בתחלופה כה גבוהה של שחקנים עם תחילת עונה ברורים ובכל זאת הוד השרון הלכה על כל הקופה ובינתיים זה נראה טוב.
קלעו בנוסף להוד השרון: תומר פורת 7 נקודות, עידן סטולרו 3, שגיא ארפי ועומר כהן 2 כ"א. תום ספיר שותף ולא קלע.
בשבוע הבא תשחק הקבוצה (ג', 19:00) תשחק הקבוצה בקריית אתא ותנסה להמשיך את המומנטום. בברכת נס ציונה לא קיימת.