שיתוף פעולה מבורך בין החברה לקידום החינוך והתרבות ועמותת "עילי" - עמותה שהוקמה במטרה להפעיל פעילויות ספורט, תרבות ופנאי לילדים עם צרכים מיוחדים בתפקוד בינוני עד גבוה (על הרצף האוטיסטי, פיגור קל, תסמונת דאון, לקויות למידה, בעיות רגשיות, סרבול מוטורי ועוד) ולהעצים את הילדים אשר אינם יכולים להשתלב בחוגי כדורגל ובקבוצות כדורגל אשר משתתפים בהם ילדים רגילים ללא בעיות אלו.
2 צפייה בגלריה
קבוצה טיפולית לילדים עם צרכים מיוחדים
קבוצה טיפולית לילדים עם צרכים מיוחדים
קבוצה טיפולית לילדים עם צרכים מיוחדים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
העמותה המקיימת פעילות חוגים ברעננה, הרצליה וכפר סבא הגיע ביוזמתו הברוכה של סגן ראש העיר נאור שירי גם להוד השרון. הילדים המשתתפים בחוג הכדורגל, ילמדו את חוקי המשחק וישתתפו באימונים ספורטיביים לצד קבלת ערכים חשובים לחיים של קבוצתיות, אחריות, הוגנות, מנהיגות ועוד.
אימון ניסיוני להתרשמות ללא תשלום יתקיים ב-31/10 במגרש הכדורגל הסינתטי בעיר, ובכל יום ראשון במגרש זה בניהולו המקצועי של עידו קובאץ', מטפל ב- CBT - שיטת טיפול קוגניטיבית ומייסד עמותת "עילי".
2 צפייה בגלריה
נאור שירי
נאור שירי
נאור שירי
(צילום: פרטי)
סגן ראש העיר נאור שירי: "אני שמח על ההזדמנות ושיתוף הפעולה יחד עם עיריית הוד השרון ועמותת עילי, בהקמת קבוצת הכדורגל לילדים מהחינוך המיוחד ובמשולב. האתגר שלנו כחברה הוא ליצור חברה מגוונת, מכילה, המאפשרת לכל אחד לבא לידי ביטוי. אני מאמין שכך נוכל בהליך עמוק להביא שינוי ושיוויון בין כל רבדי קהילת תושבות ותושבי הוד השרון".