רצה למועצה: מעיין דלל מזרחי, מי שכיהנה במשך עשור בהנהגת ההורים הישובית בין היתר כיו"ר ועד הורי הגנים, הודיעה אתמול (רביעי) על התמודדותה למועצת עיריית הוד השרון.
2 צפייה בגלריה
מעיין דלל מזרחי
מעיין דלל מזרחי
מעיין דלל מזרחי
(צילום: פרטי)
דלל מזרחי פרסמה כי היא מתכוונת לרוץ ברשימה עצמאית שתשים דגש על החינוך בעיר: "הייתה לי הזכות בעשור האחרון להיות שותפה לעשייה ולהוביל פעילות משמעותית למען ילדי העיר ובכלל", אמרה דלל מזרחי, "לאורך השנים הקפדתי לבחור ולהיות במקומות בהם אפשר להשפיע על הדברים החשובים בעיניי בדגש על: חינוך, נוער וקהילה. אני מאמינה בעשייה ציבורית ובפעילות חברתית והצלחתי לראות בשנים האחרונות, מקרוב, כמה כוח יש לעשייה כזו.

2 צפייה בגלריה
מקום ראשון בישראל במדד החופש
מקום ראשון בישראל במדד החופש
עיריית הוד השרון
(צילום: עיריית הוד השרון)

"כדי להמשיך להשפיע בדיוק במקומות האלה, לטובת כל הדברים שעבורם נלחמתי ולטובת תחומים נוספים שבוערים בי, בנו, החלטתי להתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר ברשימה עצמאית.
קראו גם:
"אני הולכת עם הלב שלי למקום שבו אני יודעת שלקול שלנו תהיה משמעות, מקום ששם את הנושאים החשובים בראש סדר העדיפויות, אני אהיה הקול שלכם ושלכן איפה שרק אפשר וצריך. אמשיך לפעול למען החינוך ולמען ילדי וילדות העיר בכל התחומי החיים בסביבה העירונית המתפתחת.
"הילדים שלנו הם ההווה והם העתיד, חינוך טוב וקהילה חזקה הם הבסיס לחברה ערכית, מאוחדת ומכילה. אני יוצאת למסע במטרה להמשיך ולעשות את מה שאני יודעת לעשות הכי טוב, מבפנים, מהלב".