בחירות 2023: חבר מועצת העיר ב-15 השנים האחרונות ויו"ר תאגיד "מיה" נדב דואני הודיע השבוע על התמודדותו לראשות עיריית הוד השרון.
2 צפייה בגלריה
נדב דואני. מתמודד לראשות העיר
נדב דואני. מתמודד לראשות העיר
נדב דואני. מתמודד לראשות העיר
(צילום: יח"צ)
דואני, שהתמודד לפני כחמש שנים, עם פרישתו של ראש העיר הקודם חי אדיב, על ראשות העיר והפסיד לאמיר כוכבי, הכריז השבוע כי גמלה בלבו ההחלטה להתמודד שוב והפעם לנצח.
בפוסט שהוציא דואני הוא כתב: "אני גאה ונרגש להודיע על התמודדותי לראשות עיריית הוד השרון.
"אחרי 15 שנה של עשייה, סביב שולחן מועצת העיר והתנדבות במגוון זירות מוניציפליות, לרבות ראשות דירקטוריון מיה והובלה של ועדות עירוניות ברשותי, הגיעה השעה להחזיר את העיר למקום שבו מגיע לה להיות. הניסיון העשיר שאני מביא איתי הוא קריטי וחשוב בתפקיד הזה, והוא זה שיאפשר לי לשרת את העיר ואת התושבים והתושבות כמו שמגיע לנו באמת.

2 צפייה בגלריה
נדב דואני
נדב דואני
נדב דואני
(צילום: יח"צ)

"הגיע הזמן לעשייה בשטח, לצעדים מהותיים ולשינוי שאנחנו כל כך צריכים. פחות דיבורים, יותר עבודה. יותר ביטחון אישי, פתרון משמעותי של בעיות התחבורה והפקקים, מגוון אירועי תרבות ופנאי ללא עלות לכלל התושבים והתושבות, פעילויות ספורט מגוונות לכל הגילאים, תחבורה ציבורית יעילה ונוחה, והכי חשוב – דלת פתוחה ואוזן קשבת לכל אחד ואחת מכם ומכן. יש לנו עיר נפלאה ומיוחדת עם הון אנושי מדהים ואת כל הפוטנציאל לצמוח הכי גבוה. העיר הזאת היא משימת חיי.
קראו גם:
"בתור מי שנולד כאן ומגדל בה, יחד עם אהבת חיי, את שלוש בנותינו, הוד השרון בשבילי היא קודם כל בית, ולא עוד תחנת מעבר או קרש קפיצה.
"אני יוצא למסע וקורא לכם ולכן התושבות והתושבים לצעוד יחד איתי. יחד נחזיר את הוד השרון למקום הטבעי שלה – עיר שטוב להיוולד בה, לגדול בה ולהזדקן בה בכבוד. מקום טוב ובית לחיות בו לכל תושבת ותושב. לילדים של כולנו, להורים של כולנו. הוד השרון לפני הכל".