מגן דוד בגאווה: בסוף השבוע הודיע השף המוערך אוהד אמזלג בחשבון האינסטגרם שלו כי החליט להפוך את מסעדת גפן שבבעלותו לכשרה - אחרי שבמדריך מישלן, מדריך המסעדות היוקרתי בעולם, הודיעו לו כי הוא מסעדתו צפויה להיכנס למדריך.
3 צפייה בגלריה
השף אוהד אמזלג
השף אוהד אמזלג
השף אוהד אמזלג
(צילום: אינסטגרם)
כזכור, ברשותו של אמזלג היו שני מוסדות קולינריים נחשבים ופופולריים בהוד השרון. בשנת 2017 בדיוק שנה אחרי שפתח את בר-המסעדה "כלבא שבוע" בהוד השרון ומעל עשור במסעדות גדולות ויוקרתיות (טאבולה, קדמה ממילא, טופולופומפו, רובע 5 בירושלים),פתח השף אוהד אמזלג לחזור לשורשים ולפשטות ולפתוח את ׳ברבאטוב׳ בשותפות עם איש העסקים ערן אביטל.

3 צפייה בגלריה
השף אוהד אמזלג
השף אוהד אמזלג
השף אוהד אמזלג
(צילום: בן יוסטר)

אחרי מספר שנים החליט השף המוערך לפנות לאפיקים חדשים בחו"ל, ופתח את מסעדת "השוק" ו"גפן" בצרפת, זו האחרונה הוללה על ידי כל המבקרים ואניני הטעם בפריז וכבר הייתה מועמדת לכניסה למדריך מישלן היוקרתי. אלא שהמלחמה טרפה את כל הקפים.
האירועים האנטישמיים בצרפת בעקבות המלחמה שכללו גם סימוני עסקים ובתים של יהודים במגן דוד, הביאו את אמזלג להחלטה האמיצה מבחינתו.

3 צפייה בגלריה
השף אוהד אמזלג
השף אוהד אמזלג
השף אוהד אמזלג
(צילום: בן יוסטר)

בחשבון האינסטגרם שלו פרסם כאמור אמזלג בסוף השבוע את ההודעה הבאה: "מסעדת גפן בפריז תהיה כשרה! לפני כמה חודשים פתחתי את גפן בפריז מסעדה גסטרונומית שעוסקת באוכל מהים והתססות. הביקורות מהללות , מדריך מישלן כבר שלח מייל בקשה שנשלח חומרים לקראת כניסה למדריך. (משהו שכל הקריירה שלי חלמתי עליו). אבל החלומות שלי לעם שלי יותר גדולים מכל מדריך כזה או אחר מכל ביקורת כזאת או אחרת.

קראו גם:

"סימנתם בתים של יהודים בפריז עם מגן דוד כמשהו מבייש? אני מסמן את גפן במגן דוד בגאווה. עם הנצח לא מפחד. עם ישראל חי! (בשלב הראשון נהיה ללא תעודה כי זאת פרוצדורה שלוקחת המון זמן)".