קמפיין מימון המונים לתמיכה בחווה השיקומית לבעלי חיים בהוד השרון: "לאורך השנים הצלנו מאות אם לא אלפי בעלי חיים, ותמכנו רגשית באנשים רבים", אומרת קרן אור, מייסדת החווה, "אך השנה הקורונה הגיעה ופגעה בחווה פגיעה כלכלית קשה וממושכת שלא מאפשרת לנו להמשיך ולפעול אלא אם כן נקבל תמיכה".
1 צפייה בגלריה
קרן אור בחווה השיקומית
קרן אור בחווה השיקומית
קרן אור בחווה השיקומית
(צילום: אסף פרידמן)
קראו גם >>
לדברי אור, במהלך השנים נזקקה החווה לא פעם לתמיכה כלכלית וערכה מספר קמפיינים שאיפשרו לה להמשיך ולפעול, אך "הפעם זה להיות או לחדול. ובכל זאת, למרות כל הקשיים העומדים בדרכנו, המכשולים והעדר התקציב, כמו תמיד,אנחנו לא מוכנים להיכנע למצב, לא מוכנים לוותר על גן העדן שלנו. לא מפסיקים להילחם על הזכות להיות בית חם לכל כך הרבה בעלי חיים ואנשים כאחד".
"החווה הוקמה לפני ארבע שנים. את החווה יסדתי מתוך חזון לסייע לבעלי־חיים ולבני אדם כאחד", מספרת רוני גרנות, מנהלת החווה.." אני מאמינה שאנשים שעוסקים בשיקום בעלי־חיים, זוכים בעצמם לשיקום וטיפול רגשי. החווה נוסדה מתוך חזון לסייע לבעלי החיים ולבני האדם אשר זקוקים לנו והיא בעצם חווה שיקומית הדדית, לבעלי החיים ולבני האדם.
"החווה קולטת ומשקמת בעלי־חיים במטרה לתת להם חיים טובים כפי שמגיע להם. בחווה מטפלים בחמורים, סוסים, חזירים, ארנבונים, כלבים נכים, חתולים עיוורים, עיזים, עופות שונים ואפילו זוחלים. לכולם אנחנו מספקים טיפול רפואי ובית חם, חומל ואוהב".
החזון של גרנות תמיד שילב עזרה לבני אדם, במקביל לעזרה לחיות. "לבעלי־חיים יש כח ריפוי מדהים. דרך הקשר הבלתי אמצעי איתם, לומדים אנשים לפתח רגישות ובטחון, וכל זאת, תוך כדי טיפול ותקשורת עם בעלי־חיים. זה מצב אמיתי שבו כולם מרוויחים. לאחר השקעה אדירה בבניית התהליך, הגענו לאיזון המושלם: המטפלים שלנו הם מגוון אוכלוסיות טיפוליות והם מטפלים בדיירים המופלאים שלנו, וזוכים לריפוי בעצמם".
כאמור, בקמפיין מימון ההמונים מקווים לגייס תמיכה של 250 אלף שקלים שגויסו ברובם עד כה.
לסיוע לחווה - לחצו כאן.