בעקבות חקירת משטרה בחשד לעבירות מין באינטרנט נגד קטינים/ות הופסקה עבודתו של תומך הוראה בעיר. במהלך ובתום החקירה, הובהר על ידי המשטרה כי תומך ההוראה לא נחשד בעבירות כלפי ילדות וילדים מבית הספר תל״י בו הועסק מתחילת השנה או מהעיר הוד השרון.
1 צפייה בגלריה
בית ספר תל"י בהוד השרון
בית ספר תל"י בהוד השרון
בית ספר תל"י בהוד השרון
(צילום: אסף פרידמן)
קראו גם >>>
לאחרונה הובא לידיעת העירייה כי תומך הוראה שהועסק בתחילת השנה בבית ספר תל"י נחשד בעבירות מין ברשת האינטרנט ומתנהלת כנגדו חקירה בעיר מגוריו.
על פי משטרת ישראל, הוא לא נחשד בעבירות כלפי ילדות וילדי העיר הוד השרון בכלל ובי״ס תל״י בפרט. אותו אדם החל את עבודתו בבית הספר ב- 1.9.21, שימש כתומך הוראה במדעים בהיקף מצומצם של 13 שעות שבועיות בשלוש קפסולות בכיתות ג'-ד'. טרם תחילת העסקתו הוא הציג כנדרש, אישור היעדר עבירות מין ממשטרת ישראל.
עם היוודע דבר החקירה הופסקה עבודתו על ידי עיריית הוד השרון.
כאמור, ממשטרת ישראל נמסר כי לא בוצעו עבירות כלפי תלמידות/י בית ספר תל"י או תלמידות/ים בהוד השרון.
צוות בית הספר, השירות הפסיכולוגי החינוכי ומדריכה מטעם משרד החינוך לנושא מיניות, ערוכים לסייע לתלמידים ולהוריהם. השירות הפסיכולוגי החינוכי של עיריית הוד השרון העמיד לרשות ההורים "קו חם" לשאלות ותשובות בימים א-ה בין השעות 9:00-16:00 בטלפון 09-8894935. צוות בית הספר יתוגבר במערכים לזיהוי התנהגות פוגענית.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "מרגע היוודע לנו דבר החקירה הופסקה העסקת תומך ההוראה ופעלנו על פי הנחיות המשטרה והפרקליטות כדי לא לפגוע בחקירה שהתנהלה. מחובתנו לתת בידי הצוות, הילדות והילדים את הכלים לזהות התנהגות פוגענית, מינית ובכלל, ומרגע סיום החקירה לשקף להורים את התהליכים שנעשו. נמשיך להכשיר את הצוותים למתן מענה נכון, דבר שנעשה בתל"י, כמו גם בכל בתי הספר בעיר בעזרת צוותים מקצועיים. אין מקום בעיר להתנהגות שמסכנת את היקרות/ים לנו מכל ואני מודה למנהלת בית הספר ואגף החינוך על הטיפול המהיר".