פרקליטות מחוז המרכז הגישה אתמול (ראשון) כתב אישום נגד שני גברים ואישה מכפר סבא והוד השרון בחשד שסחטו באיומים לפחות עשרה גברים, לאחר שהתחזו בצ'אט לצעירה בת 22 ופיתו אותם.
1 צפייה בגלריה
סחיטה באיומים ואלימות
סחיטה באיומים ואלימות
סחיטה באיומים ואלימות
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>
בכתב האישום מתוארת השיטה בה עבדו השלושה: הם יצרו פרופיל פיקטיבי של צעירה בת 22 בשם "מיטל" באתר היכרויות והציעו באמצעותו שירותים מיניים תמורת תשלום. כל אחד מהנאשמים התכתב בתור "מיטל" עם גברים שונים, כאשר הם שולחים תמונות של הצעירה בבגד ים והאישה אף הייתה שולחת הודעות קוליות כדי לבסס את מצג השווא.
באחד המקרים החמורים המתוארים בכתב האישום, אחד מהגברים שהגיע למקום המפגש עם "מיטל", נתקל בשני הנאשמים שטענו כלפיו כי הם אחיה של "מיטל" וכי הוא מנצל בחורה נרקומנית למטרת זנות וכי אם לא ישלם להם כסף מזומן רע ומר יהיה גורלו.
במקרה שני שארע בהוד השרון, החריפו הנאשמים את האיומים: גבר שהגיע למפגש שנקבע עם הצעירה באתר ההיכרויות, נתקל שוב בשני הנאשמים כשבפיהם אותו סיפור על האחות המסכנה אותה הוא מנצל, וכשהקורבן ניסה לברוח מאימתם, אחד מהנאשמים הצמיד סכין לגרונו ואמר לו: "אתה לא הולך לשום מקום. אני הולך לדקור אותך דקרתי אנשים על פחות מזה". השניים ליוו את הקורבן לכספומט כדי למשוך כסף, אך הוא הספיק להתקשר למשטרה והם נמלטו.
עורך הדין גיא עין צבי שמייצג את אחד הנאשמים אמר לאתר ynet: "אנו נמצאים בראשיתו של ההליך המשפטי. טרם קיבלנו את חומרי החקירה. לאחר שנקבל ונלמד אותם נוכל להתייחס לאישומים".
עו"ד דוד בוחבוט המייצג את הבחורה מסר גם הוא תגובה לאתר ynet: "קיבלנו את כתב האישום ובקשת המעצר. הלקוחה שלי מכחישה שהיא הייתה חלק מהחבורה הזו. נצלם את חומר הראיות ואני מאמין שכבר בדיון הבא התמונה תתבהר לגבי מעורבותה".