עיריית הוד השרון תחל בשבועות הקרובים בעבודות פיתוח נרחבות להקמת גינות משחקים, כושר ובילוי ברחוב הפשוש.
1 צפייה בגלריה
רחוב הפשוש הוד השרון
רחוב הפשוש הוד השרון
רחוב הפשוש הוד השרון
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
העבודות, בהיקף מיליוני שקלים, יבוצעו בשלבים ויכללו מתקני משחק מוצלים, מתקני כושר, גינה קהילתית, יער מאכל לעצי פרי, אזור ישיבה ושולחנות, מדשאה, שבילים ושביל אופניים, ותאורה, לרווחת התושבות והתושבים.
השלב הראשון של העבודות, שיחל בשבועות הקרובים יכלול הקמת גינה קהילתית, יער מאכל לעצי פרי, שבילים, מדשאות ותשתיות ועמודי תאורה.
השלב השני של העבודות יכלול הקמת מתקני כושר ומתקני משחק מוצלים כחלק מפרויקט רחב היקף לשדרוג והקמת גינות משחק חדשות הנמצא בהליך מכרזי חסר תקדים בעיריית הוד השרון במסגרתו יתאפשרו מכרזים של תכנון וביצוע, שייעלו את הזמן מקבלת החלטה ועד גמר הביצוע ויאפשרו התאמה של הגינות לעת ולצרכים המודרניים.
את עבודת המטה בעניין בדגש על מיפוי הקיים והצרכים העתידיים מרכז אגף שפ״ע ביחד עם שאר אגפי העירייה, עם דגשים על נראות מגדרית, שוויוניות בגינות ברחבי העיר ואיזון הצרכים אל מול הצמיחה הדמוגרפית בחלקים השונים של העיר.
בהליך נוסף הוקמו כבר למעלה מעשר גינות כושר מתקדמות הפתוחות לציבור ונוספות ימוקמו בחודשים הקרובים.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "בחנו את צורת ההפעלה הישנה של מכרזי גינות המשחקים והבנו שאנחנו משלמים יותר ומקבלים פחות ביחס למה שקורה בערים אחרות, בחרנו לעשות תהליך ארוך של בחינת הצרכים והמצאי אל מול הצפי העתידי והשאיפות לאופי ואיכות המתקנים והמכרזים החדשים יאפשרו לנו לממש חלומות ברחבי העיר. אנו פועלים כל העת בכדי לשדרג את פינות המנוחה, המשחקים והכושר בעיר. לשפץ את הקיימות ולהקים חדשות, הכל על מנת שהמרחב הציבורי בהוד השרון ימשיך להיות מזמין ונוח לתושבות ולתושבים, בכל הגילאים".