העירייה קלטה לאחרונה רכב החשמלי ראשון ובחודשים הקרובים ייקלטו בצי הרכב העירוני שלושה רכבים חשמליים נוספים.
1 צפייה בגלריה
הרכב החשמלי הראשון בהוד השרון
הרכב החשמלי הראשון בהוד השרון
הרכב החשמלי הראשון בהוד השרון
(צילום: דוברות העירייה)
קראו גם >>>
הרכב מסוג-MG, ישמש את מחלקת השילוט ובהמשך יועברו הרכבים החשמליים הנוספים למחלקות שונות בעירייה. כמו כן, בצמוד לבניין העירייה הוכשר מקום חנייה ייעודי לרכב חשמלי, הכולל עמדת טעינה.
בנוסף, במסגרת המהפכה הירוקה בעיר, יוצבו בקרוב ברחבי הוד השרון, תשע עמדות טעינה ציבוריות לרכבים חשמליים של חברת מילגם ev-edge עם אופציה להרחבה למאה עמדות נוספות. עמדות הטעינה תומכות בכל סוגי הטעינה ומותגי הרכב.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "עיריית הוד השרון פועלת כדי לקדם התנהלות ירוקה וברת קיימא בכל תחומי פעילותה, החל ממעבר לכלים רב פעמיים, דרך קידום המיחזור וגם באמצעות הסבה הדרגתית של צי הרכבים העירוני לרכבים ירוקים יותר ומזהמים פחות. כבר בשנה הקודמת התחלנו את המעבר לרכבים היברידיים וכעת אנו עושים צעד נוסף קדימה באמצעות תחילת קליטתם של רכבים חשמליים. במקביל הוד השרון נערכת ליצירת תנאים טובים ככל הניתן לתושבות ותושבי העיר בעלי רכב חשמלי, באמצעות פריסת עמדות הטעינה ברחבי העיר שתחל בקרוב. יחד עם זאת, הפתרון המרכזי לבעיות התחבורה וגם להפחתת הזיהום, הוא חיזוק התחבורה הציבורית ומערך הסעת ההמונים שמתקדם גם הוא בדמות פרויקט מהיר לעיר בטווח הקצר ותוכניות המטרו בעתיד הרחוק יותר".
גלית פוגל, מנכ"ל החברה הכלכלית הוד השרון: "מכיוון שליותר ממחצית מהישראלים אין גישה לחניה פרטית, קיימת חשיבות רבה לעמדות הטעינה ברחובות ובמרחבים ציבוריים הנגישים לכל. אנו מבקשים להפוך את הוד השרון לעיר ידידותית לרכבים החשמליים, על מנת להקל על התושבות והתושבים לעבור לשימוש ברכבים לא מזהמים ובעתיד אולי גם לתחבורה שיתופית חשמלית, שתאפשר לא רק את הפחתת הזיהום, אלא גם את צמצום העומס בכבישים"