שרון ונעם אביגדורי, תושבות הוד השרון, נמצאות כבר קרוב לשלושה שבועות בשבי החמאס בעזה. שרון, בת 52, מטפלת רגשית המתמחה בילדים על הרצף האוטיסטי ונעם, בת 12 תלמידה בחטיבת ביניים הראשונים וחניכה בשבט איתן- שלוחת בר של הצופים.
2 צפייה בגלריה
שרון ונועם אביגדורי
שרון ונועם אביגדורי
שרון ונועם אביגדורי
(צילומים: פרטי)
נעם אמורה לחגוג בקרוב בת מצווה. נעם ושרון הגיעו לסוף שבוע עם משפחתה של שרון בקיבוץ בארי ונחטפו לעזה יחד עם עוד שבעה בנות ובני משפחה נוספים, ביניהם ילדים.
האבא, חן אביגדורי: "שרון היא מטפלת רגשית שעובדת עם ילדים על הרצף האוטיסטי ומצילה את העולם כל יום מחדש. הרגישות האין סופית שלה מאפשרת לה להיכנס לתוך העולם הסגור של הילד האוטיסט ולפעמים גם להוציא אותו משם. אישה שכולם אוהבים, בעלת לב ענק, אוהבת אדם וחיות. נעם הייתה אמורה לחגוג בת מצווה בקרוב. ילדה אהובה וחייכנית עם המון חברים. חניכה בתנועת הצופים ותלמידה טובה אבל מעבר להכל היא חברה טובה, מצחיקה, אכפתית ומשקיענית. היא קרן של אור למשפחה, לחברים ולכל מי שהיא פוגשת. עם החיוך שלה אפשר להאיר את כל תל אביב. שחררו אותן הביתה".
סיון משיח חברתה: "שרון אביגדורי, חברה אהובה ויקרה לליבי, נעדרת מאז שבת בבוקר יחד עם ביתה נעם בת ה 12. שתיהן התארחו אצל קרובי משפחה בקיבוץ בארי באותה שבת, כולם נעדרים. הבית נשרף כליל. מאז אותה שבת, עד לרגע זה, אין קצה חוט, מה עלה בגורלן של שרון ונעם. זה בלתי נתפס. לא מתקבל על הדעת. זה כמו סיוט שחלמתי ואני מחכה שיעירו אותי ממנו.

2 צפייה בגלריה
שרון ונועם אביגדורי
שרון ונועם אביגדורי
שרון ונועם אביגדורי
(צילום: פרטי)

"שרוני, נשמה כזאת אהובה, אישה כ"כ רגישה ואוהבת. לא במקרה, היא בחרה לעבוד עם ילדים על הרצף האוטיסטי. כי היא לב והיא הכי רגישה, והיא נותנת את כל כולה לילדים ולא פחות, להורים שלהם, מקשיבה, מכילה, מעודדת ומדריכה, והכל בהכי רגישות ואהבה. ואיך אני יודעת את זה? כי זכיתי לעבוד איתה, עם האישה המיוחדת הזאת ובע"ה, אני מחכה לרגע שאראה את שרוני שוב בגן ולאט לאט נעזור לה לחזור לשגרה. כן! חייבים להאמין! הכל אפשרי!
"אני לא מפסיקה לחשוב עליה, מתפללת ללא הפסקה, שלא יפגעו בה ושבעזרת השם, תחזור הביתה בשלום, ובמהרה, לזרועות בעלה חן, שנמצא בביתם, ללא אהובתו, בתחושת חוסר אונים, המום, משווע לכל פיסת מידע, שלפחות תפחית מהערפל ואי הודאות שהוא נמצא בהם.

קראו גם:

"לפעמים אני מדברת אל שרוני, כאילו היא שומעת אותי ואומרת לה:"שרוני אהובה שלי! אני אוהבת אותך! בעלך אוהב אותך! ועושה הכל בשבילך! אל תדאגי! אנחנו לא שוכחים אותך לרגע!! תחזיקי מעמד אהובה שלנו!! אל תוותרי!! אל תתייאשי!! בקרוב, ממש בקרוב החיילים שלנו ישרפו את החוטפים, יחוררו אותם!! ויוציאו אותך משם!! תחזיקי מעמד! תחזיקי מעמד ממי! תרגישי את הכוחות שאנחנו שולחים לך, אהובה שלנו, את לא לבד, אנחנו איתך, כל הזמן! אנחנו איתך בלב! ואת תחזרי הביתה בקרוב, בע"ה. אוהבים אותך, שרוני שלנו, עוד מעט כל הסיוט הזה ייגמר ותשובי הביתה".