סיפורה של יובל שריון, מי שכונתה בסרטה של אדווה דדון בקשת 12, "נוכלת הטינדר", מעורר עניין רב בימים האחרונים. על פי המתואר, וגורמי החקירה של התיק שנפתח מחדש במשטרה, שריון לקחה הלוואות בשם הסבא והסבתא מהוד השרון של מי שהייתה מאורסת לה, טל עובד, בסך עשרות אלפי שקלים במצטבר ומשכה אלפי שקלים מחשבונותיהם. כעת, בני משפחתה פתחו בגיוס המונים כדי לסייע הן לטל והן למשפחה כדי להשתקם מהחובות האדירים.
3 צפייה בגלריה
טל עובד ויובל שריון
טל עובד ויובל שריון
טל עובד ויובל שריון
(צילומים: פרטי, מסך קשת 12)
כזכור, כפי שפורסם טל עובד הכירה את יובל שריון באפליקציית ההיכרויות "טינדר", השתיים התאהבו, והתארסו. בחודש דצמבר האחרון הכל התפוצץ. סבא וסבתא של טל מהוד השרון גילו לטענתם כי יובל השתמשה בכרטיסי האשראי שלהם כדי לבצע רכישות גדולות ולבקש הלוואות. לפי הממצאים שאספו בני המשפחה, יובל לקחה הלוואות בשם הסבא והסבתא בסך עשרות אלפי שקלים במצטבר ומשכה אלפי שקלים מחשבונותיהם, כך לדבריהם. אחרי עימות ביניהם, התברר לטענתם, כי במשך זמן היכרותם, שריון השתמשה בחשבון הבנק של טל, וגרמה לחובות של חצי מיליון שקל לחברות האשראי ולבנקים.

3 צפייה בגלריה
טל עובד. חובות כבדים
טל עובד. חובות כבדים
טל עובד. חובות כבדים
(צילום: פרטי)

התברר כי טל עובד לא לבד, וכי ישנן עוד נשים ששריון "סיבכה" אותן לכאורה. אחת מהן, תושבת כפר סבא. נגד יובל הוגשה תלונה במשטרה, אך התיק נסגר מחוסר עניין לציבור, וכעת נפתח מחדש לחקירה, בעקבות חשיפת הפרשה ותלונה נוספת שהוגשה.
נגד שריון מתנהלות בימים אלו תביעות בבית המשפט. טל תובעת אותה על נזקים של כחצי מיליון שקלים. אחת אחרת תובעת ממנה כ-30 אלף שקלים. יתר הנשים שוקלות את צעדיהן. טל ומשפחתה עדיין מחזירים חובות לנושים.
דודה של טל, מושיק רוטרו המתגורר גם הוא בהוד השרון פתח בקמפיין גיוס המונים לסיוע עבורה: "בזכותכם טל תוכל להתחיל מחדש. טל היא בחורה צעירה, אשר נקלעה לחובות כבדים של כחצי מיליון שקלים באשמת נוכלת הטינדר. יום-יום שיחות מהבנקים. היא השאירה אותה ואת משפחה בחובות כבדים. בואו נעזור לה להשתקם כלכלית שתוכל להתחיל מחדש".

3 צפייה בגלריה
מימין: טל עובד ויובל שריון
מימין: טל עובד ויובל שריון
מימין: טל עובד ויובל שריון
(צילום: פרטי)

תגובת עו"ד עמיר לוי, בשם יובל שריון ומשפחתה: "כנגד מרשתי הוגשה תלונה במשטרה, וזו זימנה את מרשתי לחקירה. מרשתי מסרה גרסה מפורטת, ובעניין זה מייצג אותה עורך הדין שרון נהרי. אנו בטוחים כי תיק החקירה כנגד מרשתי ייסגר, וסומכים על המשטרה שתעשה את מלאכתה.
"מרשתי הייתה בת הזוג של הגברת עובד במשך תקופה של שלוש שנים, ובין בנות הזוג שרר שיתוף רכושי מלא. כל מעשיה של מרשתי נעשו בתיאום ובהסכמה מלאים עם הגברת עובד, וכל הכספים, ללא יוצא מן הכלל, שימשו למחיית בנות הזוג. מרשתי לא פתחה על שמה של עובד חשבונות בנק שלא בידיעתה או תוך התחזות אליה - טענה זו משוללת כל יסוד.
"מרשתי לא זייפה את חתימתה של הגברת עובד ולא התחזתה אליה. מרשתי לא נטלה הלוואה על שם בני הזוג רוטרו. את ההלוואה נטלה הגברת עובד. כדי להציל את עורה מפני הוריה, הגברת עובד טוענת טענות שאינן אמת.
קראו גם:
"אשר לטענה בקשר ל'נשים הנוספות', מרשתי אינה יודעת במה דברים אמורים, משום שלא קיבלה מעולם פנייה או דרישה להחזיר כספים, ולכן היא מכחישה זאת בכל תוקף. הוריה של מרשתי שילמו את הכספים מתוך רצון טוב ותו לא, ומעולם לא הכירו בכל חבות לשאת בתשלום הכספים עבור בתם. במהלך שיחות שניהלו הורי מרשתי עם בני משפחתה של הגברת עובד, סוכם כי יישלח פירוט של יתרת החוב הנטענת כיביכול, וזאת לצורך בחינה עם בתם, אלא שהפירוט לא הגיע מעולם".
תגובת משטרת ישראל: "התלונות נבדקו במשטרה, ובהתאם לתשתית הראייתית שהושגה, נגנז התיק. במסגרת בחינה מחודשת, הוחלט על פתיחת התיק מחדש במטרה להגיע לחקר האמת. בתיק בוצעו מספר פעולות חקירה ובימים הקרובים יועבר התיק, כמקובל, לעיון הפרקליטות ולהחלטתה".