נעים בסופ"ש מגיע להוד השרון: ביום שישי, 29/07, יתחיל לפעול בהוד השרון, מערך התחבורה הציבורית "נעים בסופ"ש" שיאפשר התניידות להוד השרון וממנה לשאר הערים החברות במיזם ובהן תל אביב-יפו, לכלל התושבות והתושבים. הוד השרון חוברת למיזם שפועל גם בגבעתיים, רמת השרון, שוהם, מודיעין-מכבים-רעות, קריית אונו ותל אביב-יפו.
1 צפייה בגלריה
קווי החוף חוזרים
קווי החוף חוזרים
נעים בסופש בהוד השרון
(צילום: דנה קופל)
קראו גם >>>>
מערך ההסעות המטרופוליני "נעים בסופ"ש" מנגיש לתושבים באופן אפקטיבי תחבורה ציבורית חינמית בסופי שבוע. בנוסף, נוסעים עם מוגבלות יוכלו להודיע למוקד הטלפוני של המיזם לפחות שעתיים מראש, על מנת שיתואם בעבורם שירות נסיעה מונגש.
הקו החדש המחבר בין הוד השרון ותל אביב-יפו הינו קו 713 והוא יעבור במיקומים מרכזיים בהוד השרון ובת״א. הקו יפעל בימי שישי משעה 18:00 ועד 2:00 בלילה ובימי שבת משעה 10:00 ועד 18:00. תדירות הנסיעות לכל כיוון תהיה כל שעה עגולה.
אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון : "תחבורה ציבורית אפקטיבית לאורך כל ימות השבוע היא תנאי הכרחי לאיכות חיים טובה, היא מאפשרת נגישות ומקדמת שוויון חברתי. בסופי שבוע, מי שאין לו או לה רכב פרטי, שווה פחות ויכול להתנייד הרבה פחות. זה מצב שמחייב תיקון. הרשויות המקומיות פועלות כדי לייצר תיקון, גם תחת מגבלות הפעלת תח״צ, ואחרי שחיכינו זמן רב לתיקון ממשלתי כולל, החלטנו לסייע לממשלה על ידי קידום תיקון מקומי באמצעות קווי נעים בסופ"ש.
"החל מה-29 ביולי יוכלו סטודנטיות וסטודנטים ורבים אחרים המתגוררים בתל אביב והסביבה, לבקר את הוריהם וחבריהם בהוד השרון ותושבות ותושבים בכל הגילאים יוכלו לצאת ולחזור מבלי להניע רכב, ולהבטיח שלפחות בסופש, החברה שלנו תהיה שווה יותר והאוויר שלנו יהיה נקי יותר. אני רוצה להודות לרועי שוורץ תיכון, מיוזמי המאבק לקידום תחבורה ציבורית בשבת שמוכיח שוב כמה יזמות חברתית יכולה לשנות מציאות, ולמיטל להבי, סגנית ראש עיריית ת״א ומחזיקת תיק התחבורה על הסיוע בקידום מיזם קווי "נעים בסופ"ש" שאנו בהוד השרון שמחים להצטרף אליו. תודה לכל מי שסייע בעיריית הוד השרון ובעיריית ת״א למימוש הפרויקט".
רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו : "אני מברך את עיריית הוד השרון שהצטרפה למערך ההיסעים נעים בסופ"ש ובכך תאפשר מתן מענה לתושבים רבים יותר בגוש דן וסביבתה. השירות החינמי נועד כדי למלא צורך של אוכלוסייה גדולה בישראל ואני מקווה שעוד ועוד רשויות יראו את חשיבות הנושא ויחברו אלינו במטרה להעניק חופש תנועה לכל מי שחפץ בכך. בהזדמנות זו אני חוזר וקורא לממשלת ישראל להרים את הכפפה ולבחון את האפשרות להרחבת השירות לכלל תושבי המדינה. הזכות לתנועה 365 ימים בשנה היא זכות אזרחית בסיסית וחיונית".
מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו ומחזיקת תיק התחבורה : ״אני מברכת את ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, על ההחלטה החשובה להצטרף למערך נעים בסופ״ש ולספק לעשרות אלפי תושבי עירו תחבורה חופשית בשבתות ובחגים ברשת שפועלת ב-7 ערים וב-10 קווים שונים. מזה שנתיים וחצי שאנו בעיריית תל-אביב-יפו מובילים מהפכה ציבורית שקטה בכבישי הארץ עם למעלה מ-80,000 אלף נוסעות ונוסעים בכל חודש, שמוכיחים שתחבורה ציבורית היא חיונית והכרחית גם בסופי השבוע ובחגים. אין לי ספק שרשויות נוספות עוד יצטרפו אלינו וביחד נבהיר למדינה שהגיעה העת לתחבורה ציבורית בכל ימות השבוע. כי תחבורה היא לא סוגיית פוליטית אלא מוצר בסיסי שיש לו משמעות כלכלית, חברתית, סביבתית ואף של פיקוח נפש".