הורים לילדים באחד מגני הילדים בהוד השרון החליטו ביום שני השבוע להביא את ילדיהם לגן באיחור של שעה כאות מחאה על תקיפת צוות הגננות על ידי אחת האמהות. "אי אפשר לשתוק על מקרה של אלימות", אמרו ההורים.
1 צפייה בגלריה
"האיומים נשמעו בנוכחות הילדים"
"האיומים נשמעו בנוכחות הילדים"
"האיומים נשמעו בנוכחות הילדים"
(אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם >>>>
אחת האמהות סיפרה, כי בתחילת השבוע גילו שבצהריים מיום שישי האחרון, אמא של אחד מילדי הגן תקפה את צוות הגננות בגן שכולל את הגננת והסייעות. על פי האמהות, אותה אימה תקפה, איימה וקיללה את הגננות בגן מול עיני הילדים.
האמהות שנדהמו לשמוע על המקרה סיפרו כי הגננת והסייעות של הגן עושות עבודת קודש ונותנות את ליבן ונשמתן לגן ולילדים "וכולנו מלאי הערכה עצומה אליהן".
בעקבות האירוע החליטו הורי הילדים לנקוט בצעדי מחאה ולעמוד לצד צוות הגננות. ביום שני השבוע, כאות מחאה, הביאו ההורים את ילדיהם לגן באיחור של שעה.
על גדר הגן נתלו שלטי מחאה על ידי ההורים. "לא שותקים על אלימות. מגבים את הצוות! לא מכניסים את הילדים לגן לפני השעה 9:00". בפתח הגן עמדו סייר ואיש ביטחון של העירייה.
"אנו ההורים לא נשקוט ולא נעבור על סדר היום כי דבר כזה לא ייתכן ויקרה בגן בישראל, בו הגננת והצוות חוששים להגיע לעבודה. חשוב להדגיש כי האיומים מלבד שחמורים בפני עצמם, נשמעו על ידי הילדים", אמרו ההורים.
מהעירייה נמסר: "אנו רואים בחומרה כל אירוע של אלימות מילולית או פיסית כלפי צוותי הוראה בבתי הספר והגנים. העירייה מעמידה לרשות צוותי החינוך את כל הסיוע והגיבוי הנדרש".