בשל זליגת קרקע נפער בשבת בור בחניון הבניין ברחוב הצנחנים 4 בצמוד לגבול החלקה עם הצנחנים 6. למקום הגיעו ראש העירייה אמיר כוכבי, מהנדסת העיר, קונסטרוקטור מטעם העירייה וצוותי ביטחון ופיקוח שאבטחו את הנקודה. התושבים מצידם די חוששים, וחוששים מפני הבאות: "זו לא הפעם הראשונה שזה קורה בעיר, וגם לא ברחוב. רק בתחילת השנה נפער בור בבניין הסמוך, אנחנו מפחדים שיקרה אסון".
2 צפייה בגלריה
הבולען ברחוב הצנחנים 4
הבולען ברחוב הצנחנים 4
הבולען ברחוב הצנחנים 4
(צילומים: באדיבות הוד השרון שלנו - פורום הוד"ש)
כזכור, בינואר השנה, קרסה האדמה באתר בנייה ברחוב הצנחנים 6 בהוד השרון, קריסה שהייתה אקורד סיום לסדרת בולענים שנפערו ברחבי העיר בתוך מספר חודשים. בתחילת נובמבר 2022 נפער בולען בחניון תת־קרקעי בבניין מגורים ברחוב סמטת הדרור בעיר. הבולען הוביל לפינויו של הבניין ושל עוד שני בניינים סמוכים, מחשש לקריסה. בתחילת ינואר 2023, שבוע לפני קריסת האדמה ברחוב הצנחנים, מכוניתו של חיים בוארון תושב העיר, שקעה לתוך בולען שנפער בנווה הדר. כך או כך, על פי מומחים שבדקו את הסדרה הזו מדובר בתופעות טבעיות הקשורות הן לסוג האדמה בעיר, והן למערכות גשמים ובניה הנערכות במקביל.

2 צפייה בגלריה
"הפכנו לבור השרון"
"הפכנו לבור השרון"
סדרת בולענים בעיר
(צילומים: פרטי, איחוד הצלה, פורום הוד השרון)

בחזרה לבניין שנפער בשבת האחרונה. מעירייה נמסר כי "בהוראת קונסטרוקטור ומהנדסת העירייה, כדי לשמור על הבטיחות של משתמשי החניון, נסגר החניון לכניסת מכוניות ומעבר הולכות והולכי רגל, לצורך ביצוע פתיחה של הריצוף ברצועה של 2 מ׳ לאורך הגבול בין הבניינים, לקבלת תמונת מצב ומיצוי העבודות ככל שיידרשו. לא נשקפת כל סכנה לבניין או לבניין הסמוך".
ובתוך כך, נציין כי תושבי רחוב הצנחנים, שבתחילת השנה נפער בור בבניינם, טענו לשיהוי ועיכוב רב בבניה ובשיפוץ המקום, וכי הדבר מביא לסבל מתמשך.
בנוגע לטענה על עיכוב בעבודות מסו בעירייה כי "יזם הפרוייקט יידע את מינהל הנדסה בעירייה כי ע"פ החלטת רשם הקבלנים נשלל רישיון הקבלן המבצע, מה שהביא להשעיית הבנייה עד לגיוס קבלן חדש על ידי היזם, כעת משגויס הקבלן החדש התחדשה העבודה".

קראו גם:

ראש העירייה אמיר כוכבי אמר "יש צורך בהגדלת הסמכויות לרשות המקומית בהתנהלות מול קבלנים ויזמים גם לאחר מתן ההיתר ולפני מתן טופס 4. האירוע בצנחנים הוא עוד דוגמה לסיטואציה בה היעדר סנקציות משפיע על קצב העבודות וטיבן. נפעל לקידום פתרונות ברמה הארצית וכמובן למימוש הנחיות הקונסטרוקטור בהקדם תוך עדכון התושבות והתושבים".