פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד מרוואן שויקי (29) ממזרח ירושלים, זאת לאחר שבמהלך עבודתו כנהג מונית ניצל תלמידות פנימייה קטינות מהוד השרון שהסיע, ופגע בהן באופן חמור.
3 צפייה בגלריה
ניצל נערות במצוקה
ניצל נערות במצוקה
ניצל נערות במצוקה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
מכתב האישום שהגישו עורכות הדין רונית חסון ומיטל קייקוב עולה כי במסגרת עבודתו של שויקי כנהג מונית, הכיר תלמידות שלמדו בכפר נוער בהוד השרון וביניהן את המתלוננות הקטינות, והיה נוהג לשוחח עמן ועם תלמידות נוספות בטלפון וברשתות החברתיות.
על בסיס הקשר שנוצר בינו לבין אותן קטינות, הסיע אותן שויקי פעמים רבות לדירות שכורות, שם פגע בהן באופן חמור ביותר בתמורה לתשלום. בנוסף, שויקי מואשם כי תאם פגישות דומות בין אותן קטינות לבין חבר שלו.
לפי האישום הראשון, שויקי, פנה אל קטינה שגילה 16 והציע לה לקיים עמו יחסי מין או לבצע בו מין אוראלי בתמורה לסכומי כסף משתנים או בתמורה שוות כסף כמו למשל נסיעות ללא תשלום לה ולחברותיה. באותה תקופה נפגשו שויקי והקטינה פעמים רבות, שכן הנאשם נהג להסיע אותה מהפנימייה אל ביתה שבמרכז הארץ ומביתה אל הפנימייה. בתוך כך, במשך כתשעה חודשים שויקי היה עוצר במהלך הנסיעות בחדרים המושכרים בתעריף שעתי, בין היתר בתל אביב, בבת ים ובהוד השרון, ומקיים עם הקטינה יחסי מין.

3 צפייה בגלריה
זנות
זנות
ניצל את המצוקה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

במרבית המקרים, לאחר קיום יחסי המין, נתן לה סכומי כסף שנעו בין 400-600 שקל או רכש עבורה פריטים שונים שביקשה. בנוסף, במהלך אותה תקופה הציע למתלוננת להכיר את חברו ולקיים עמו יחסי מין תמורת תשלום כספי. לצורך כך שוחח עם חברו אודות התשלום אותו עליו לשלם לקטינה עבור קיום יחסי מין עמו, סייע למתלוננת בבחירת חדר דיסקרטי ותיאם את מועד המפגש ואת משכו.
לפי האישום השני, פנתה לשויקי קטינה נוספת, כבת 15, חברתה של הקטינה האחרת, באמצעות הרשת החברתית "טיק טוק" והציעה לו לקיים עמה יחסי מין תמורת תשלום. על אף שידע שהייתה קטינה, שויקי נענה להצעתה, אסף אותה כשהוא נוהג במונית והשניים נסעו לחדר דיסקרטי ביהוד שם קיימו יחסי מין בתמורה ל- 300 שקל. השניים נפגשו בחדרים דיסקרטיים מספר פעמים נוספות וקיימו יחסי מין, תמורתם היה נותן לה סכומי כסף שנעו בין 200-250 שקל. שויקי אף פנה לקטינה בווטסאפ בשאלה "יש לי חבר רוצה להכיר אותך פנויה מחר?". לאחר ששויקי העביר את תמונת החבר לקטינה, היא נענתה להצעה והוא סיכם עמה את פרטי המפגש המיני המתוכנן לרבות גובה התשלום והיקף שירותי המין אותם תספק. בהמשך לכך השניים נפגשו בחדר דיסקרטי ביהוד וקיימו יחסי מין תמורתם מסר לה כ-400 שקל. בהמשך השניים נפגשו וקיימו יחסי מין פעם נוספת תמורת סכום דומה.

3 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
סרסר בקטינות
(צילום: shutterstock)

במקביל הגישה עורכות הדין חסון וקייקוב בקשה להארכת מעצרו, במסגרתה טענה בין היתר כי "מסוכנותו של המשיב נלמדת מנסיבות ביצוע העבירות, ובהן העובדה שניצל את נגישותו למתלוננות, בהיותן קטינות, ולתלמידות נוספות בפנימייה, במסגרת עבודתו כנהג מונית, ואת צרכן בשירותיו ככזה. נוסף לכך, המשיב ניצל את מצבן הכלכלי והמשפחתי המורכב של המתלוננות אשר היווה את הקרקע לניצולן ולביצוע המעשים. אם לא די באמור, המשיב ניצל את מצוקתן והביא את הקטינות לביצוע מעשי זנות עם חבריו. יצוין כי המעשים בוצעו בשיטתיות ומדובר בהיקף עבירות משמעותי שבוצעו בפרק זמן קצר יחסית".
כתב האישום מייחס לשויקי ביצוע עבירות של איסור צריכת זנות מקטינה, ניצול קטינה לזנות על דרך של הבאת אדם לידי מעשי זנות וניסיון ניצול קטינה לזנות על דרך של הבאת אדם לידי מעשה זנות.
קראו גם:
במקביל להגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו בשל המסוכנות הנשקפת ממנו. עורכות הדין חסון וקייקוב אמרו בבית המשפט כי "מסוכנותו של המשיב נלמדת מנסיבות ביצוע העבירות, ובהן העובדה שניצל את נגישותו למתלוננות, בהיותן קטינות, ולתלמידות נוספות בפנימייה, במסגרת עבודתו כנהג מונית, ואת צרכן בשירותיו ככזה. נוסף לכך, המשיב ניצל את מצבן הכלכלי והמשפחתי המורכב של המתלוננות אשר היווה את הקרקע לניצולן ולביצוע המעשים. יצוין כי המעשים בוצעו בשיטתיות ומדובר בהיקף עבירות משמעותי שבוצעו בפרק זמן קצר יחסית".