"מרוב ההנחיות שיוצאות מדי פעם אי אפשר להבין כלום. הכל מבלבל ואפילו לא ישים. באופן אישי, אני לא מוכנה לערוך בדיקות לילדים שלי ולשלם עליהם כדי לצפות בסרט או להיכנס לבריכה. המהלך הזה עשוי להוביל לפער חברתי בין הילדים". אמרה השבוע נירית סוקול מסיקה, תושבת הוד השרון בהתייחס להוראות וההגבלות החדשות שנכנסו לתוקף.
1 צפייה בגלריה
משפחת סוקול
משפחת סוקול
משפחת סוקול
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
נירית, יועצת חינוכית מלווה בתי ספר וכותבת תוכן, אמא לשני ילדים, יאיר בן 13, תלמיד כיתה ח' וגלעד בן 8 תלמיד כיתה ג'. "מה פתאום שאקח את ילדיי לבדיקות וגם אשלם עליהם כסף בשביל לראות סרט או להיכנס לבריכה. מה עוד שאני לא מבינה את תוכן כל ההוראות האלה. כל תקופה אנחנו שומעים על עוד הוראות ועוד הנחיות ועוד הגבלות ולא מבינים כלום. הכל מבולבל ועדיף לא להתעסק עם זה".
לדבריה, גם הילדים שלה מבינים את המצב החדש ואינם דורשים לצאת לבילויים. "שמעתי מהורים רבים שמעדיפים להישאר בבית או לטייל בטבע או בכל מקום שלא דורש בדיקות מאשר להתעסק עם זה. כל ההוראות האלה לא ישימות".
נירית מציינת כי ההוראות החדשות עשויות לגרום לפער חברתי בין הילדים. "הורים בעלי יכולת כלכלית יכולים לקחת את הילדים לבילויים עם בדיקות והורים אחרים יעדיפו להישאר בבית. תאר לעצמך משפחה עם 3-4 ילדים שרוצים להיכנס למסעדה וחייבים לערוך בדיקה על חשבונם לילדים. מכאן מתחיל הפער החברתי".