קמפיין גיוס כספים ייחודי מסוגו יוצא לדרך מטעם עמותת "אנימלס" התומכת בעמותות "למען חיות הבר" ממושב אלישמע הסמוכה להוד השרון ו"להתחיל מחדש" ברחבי הארץ. במסגרת הקמפיין עומד להגרלה רכב היוקרה והאספנות אלפא רומיאו ספיידר, שנת 75', קבריולט, עיצוב איטלקי ברמה גבוהה, במצב מצויין ולאחר טסט, בשווי 116,000 שקל.
1 צפייה בגלריה
אביהוא שרווד למען חיות הבר
אביהוא שרווד למען חיות הבר
אביהוא שרווד למען חיות הבר
(צילומים: פרטי, יח"צ לימור כרסנטי)
קראו גם >>>>
משפחת סימון מהמושב ינוב שבשרון יזמה מבצע התרמה ייחודי לעמותות הפועלות למען בעלי חיים – באמצעות הוצאת רכב האספנות שבבעלותה להגרלה.
"אנחנו פועלים בהתנדבות במשך שנים למען סיוע לבעלי חיים", סיפרה סימה סימון. "לפני כשלוש וחצי שנים קנינו רכב אספנות מסוג אלפא רומיאו ספיידר משנת ייצור 1975 במצב טוב ונהנינו ממנו. אבל לאחר הגיוס של הבן שלנו לצה"ל הרכב עמד רוב הזמן ללא שימוש, והחלטנו שעדיף למכור אותו ואת הכספים לתרום לעמותות הפועלות למען בעלי חיים".
משפחת סימון הזמינה הערכת שמאי, שקבע כי הרכב עם הגג הנפתח שווה כ־116 אלף שקל. "יזמנו מבצע של מכירת 8,000 כרטיסי הגרלה", סיפרה. "כל כרטיס עולה 250 שקל, והזוכה יקבל את הרכב. אחרי שקיבלנו את האישורים על פי החוק לתקנון ההגרלה, החלה בשבוע שעבר מכירת הכרטיסים באמצעות האינטרנט".
רכב עם הגג הנפתח שווה כ־116 אלף שקל. "יזמנו מבצע של מכירת 8,000 כרטיסי הגרלה", סיפרה. "כל כרטיס עולה 250 שקל, והזוכה יקבל את הרכב. אחרי שקיבלנו את האישורים על פי החוק לתקנון ההגרלה, החלה בשבוע שעבר מכירת הכרטיסים באמצעות האינטרנט".