בולען נפער ביום שני השבוע בגן חרמון בהוד השרון. בנס לא נפגע אף ילד. למרות האירוע, מהעירייה נמסר כי הלימודים בגן יתקיימו כסדרם לאחר שמהנדסים שהגיעו למקום אישרו שלא נשקפת סכנה למבנים. ההורים נשארו מודאגים וחוששים לשלוח את ילדיהם לגן – עד שהמפגע יטופל.
1 צפייה בגלריה
הבולען שנפער
הבולען שנפער
הבולען שנפער
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>>
א.ו אחת האמהות: "אני חוששת לשלוח את הילד לגן. בינתיים הילדים לא יוצאים לחצר ויש הורים שמפחדים לשלוח לגן. זה אבסורד. דרשנו שיגיע מהנדס מטעמנו לשטח וגילינו שהחצר בגן של הילדים שלנו פשוט מסוכנת. הייתי מצפה לשקיפות מצד העירייה לגבי הסיבות למחדל הבטיחותי הזה שבנס נגמר ללא נפגעים בנפש".
מעיריית הוד השרון נמסר בתגובה: "בעקבות הגשמים התגלתה זליגת אדמה מפינת חצר של גן במתחם גנים חדש לעבר אתר בנייה סמוך של בית ספר. עם הגילוי הובא למקום קונסטרוקטור שאישר שהמבנה תקין, ונמסרה הודעה להורים.
"בהמשך הובא קונסטרוקטור נוסף על ידי העירייה, ולאחר מכן גם מטעם ההורים. כל השלושה קבעו שלא נשקפת כל סכנה למבנה הגנים. למבנה עצמו חדרים נוספים שיועדו לג'ימבורי, והם ישמשו חצר חליפית עד לגמר עבודות הדיפון הנדרשות כדי לתקן את הזליגה ולמנוע את הישנות המקרה. המקרה מתוחקר על ידי העירייה".