נפילתו בקרב במרכז רצועת עזה של סרן (במיל') רון אפרימי ז"ל, קצין הנדסה קרבית ביחידת יהל"ם, בן 26, תושב הוד השרון, הותירה את משפחתו, חבריו הרבים ומכריו בכאב רב ועצום. רבים מספרים על אישיות כובשת, מנהיגות מלידה, שאהב את החיים ואת כל מי שמסביבו: "אי אפשר למלא את החלל שנוצר".
4 צפייה בגלריה
רון אפרימי ז"ל יחד עם חברתו גפן
רון אפרימי ז"ל יחד עם חברתו גפן
רון אפרימי ז"ל יחד עם חברתו גפן
(צילומים: פרטי)
רון ז"ל, בנם של יהודית ושמואל, ואח לעומרי וגל, ובן זוגה של אהובתו גפן, היה בוגר מחזור תשע"ה (2015) בתיכון רמון, במגמת המוזיקה והדריך בנוער העובד. בסיום התיכון, למד רון במכינה הקדם צבאית תבור ולאחר מכן התגייס ליחידת יהל"ם בחיל ההנדסה הקרבית ואף המשיך בשירות מילואים ביחידה. לאחר שחרורו מצה"ל, טייל רון במזרח, סייע בהקמת סטארט-אפ והיה אמור להתחיל השנה את לימודיו באוניברסיטת תל-אביב.

4 צפייה בגלריה
רון אפרימי ז"ל וחברתו גפן
רון אפרימי ז"ל וחברתו גפן
רון אפרימי ז"ל וחברתו גפן
(צילום: פרטי)

עומרי, אחיו של רון מספר: "רון אהב חינוך, ואהב לפקד על חיילים שהיו הכל בשבילו. כל חייל שעבר תחתיו יזכור ויעריך אותו לעד. הוא הכשיר לוחמים רבים, ומה-7.10 התגייס למילואים בלי היסוס ועם תחושת שליחות גדולה, פיקד על צוות של מילואימניקים ופעל בשיא העוצמה והנחישות. אנחנו תמיד נזכור אותו ככה כדמות להערצה".
אחיו הקטן גל, ספד לרון: "להגיד מי רון היה במילים זה קשה ואף בלתי אפשרי. אבל, אקח ממך השראה בתור בן אדם תכליתי ואגיד מי אתה.

4 צפייה בגלריה
רון אפרימי ז:ל
רון אפרימי ז:ל
רון אפרימי ז"ל
(צילום: פרטי)

"מאז שהתבשרנו על הנורא מכל הגיעו שותפים שלו ללחימה, מפקדים ועוד אנשים שפגש בצבא, וסיפרו סיפורים על גבורתו, סיפורים על מקצועיות, בגרות, ועוד הרבה דברים שלא הופתעתי בכלל לשמוע וידעתי כי זה אח שלי ולא ציפיתי ממנו למשהו אחר. רון היה האישיות שלי להערצה, לאן שהלך הייתי הולך אחריו, שואב ממנו ונבנה בצל דמותו.
"יש לי עוד הרבה להגיד עליך רון אחי היקר, אבל דבר אחד הייתי רוצה שתדע, שאני שמח שגדלתי לצידך וגאה בך".

4 צפייה בגלריה
סרן רון אפרימי ז"ל
סרן רון אפרימי ז"ל
סרן רון אפרימי ז"ל
(צילום: פרטי)

חנה דלמדיגו, מנהלת תיכון רמון בהוד השרון: "רון היה מהבולטים במגמת המוזיקה בתיכון. ניגן, הרים הופעות, חיבר בין חברים, ענו, עם חיוך כובש שמח ומשמח. הלב שבור"

קראו גם:

אריק אדיב: "אין לי מילים. סרן רון אפרימי, לא מסתדר לי להוסיף ז"ל אחרי השם שלך . לך תסביר במילים כמה היית הכי מיוחד, הכי ערכי, הכי טוב, והכי חי. מתחילת המלחמה לא רציתי לכתוב כלום כי פחדתי שזה יביא מזל רע. הלילה המזל הטוב נגמר. היית חלק משמעותי בעיצוב קבוצת "יחדיו", תמיד שואל, תמיד מעורב, גם אחרי כל השנים. אהבתי אותך מאוד, נוח על משכבך בשלום".
ההלוויה תתקיים היום, יום רביעי 10.01, בשעה 14:00, בבית העלמין נווה הדר, הוד השרון. המשפחה תשב שבעה ברחוב ששת הימים 28, הוד השרון.