חברת הנדל"ן אלטנוילנד, תעניק חסות לקבוצת הכדורסל "מכבי הוד השרון" המשחקת בליגה הלאומית. החסות שהגיעה ממש ברגע האחרון מבחינת מועדון הכדורסל סייעה לו להעביר תקציב בבקרה התקציבית ולפתוח את עונת המשחקים 2021/2022.
1 צפייה בגלריה
מכבי הוד השרון
מכבי הוד השרון
מכבי הוד השרון
(צילום: יח"צ)
קראו גם >>>>
מועדון מכבי הוד השרון התקשה להעמיד תקציב מינימלי בבקרה התקציבית, ופנה לעזרה לחברת אלטנוילנד המזוהה עם העיר - והחברה הסכימה מיד להירתם ולעזור. איתי לוי, מאמן הקבוצה הבוגרת והמנהל המקצועי של מכבי הוד השרון, אמר כי "אלטנוילנד העבירה לנו התחייבות להעברת הכספים מיד כשביקשנו וללא שום פרטים מוקדמים מצידנו, ואת כתב ההתחייבות הצגנו בבקרה התקציבית וכך התאפשר לנו להשתתף במשחקים - הם ממש הצילו לנו את העונה ואפשרו את המשך קיום הקבוצה. אני מקווה שבהמשך נוכל לעשות יחד עוד דברים למען הקהילה בהוד השרון".
לדברי ערן לוי, מנכ"ל ובעלים משותף בחברת אלטנוילנד, "אנחנו פעילים מאוד בבנייה בעיר הוד השרון, העיר יקרה לנו ומהווה סוג של בית עבורנו ואנו שמחים לתת את חלקנו כדי לתרום לעיר - החסות לקבוצת הכדורסל הבוגרת ולמחלקות הנוער היא חלק מתרומתנו. כשראינו שמועדון הכדורסל של העיר נקלע לקשיים שמחנו להירתם ולעזור לו לפתוח את העונה. מועדון מכבי הוד השרון הוא מועדון קהילתי והסיוע שלנו נובע מהרצון לתרום לקהילה ולקדם את הספורט בהוד השרון כאוהדים וכחברה הפועלת מהעיר. מחלקות הילדים והנוער מכילות את דור העתיד של העיר ואנו שמחים לעזור ולדחוף אותם קדימה, וכמובן מאחלים בהצלחה לקבוצה הבוגרת במשחקי הליגה".
הסכם החסות בין החברה למועדון הכדורסל פועל בשני מישורים – הראשון הוא תמיכה כספית בקבוצה הבוגרת, והשני הוא תמיכה במחלקות הנוער והילדים של המועדון שמתאמנים ומייצגים את העיר דרך מועדון הספורט. החברה מקיימת תחרויות קליעות של הילדים במחצית המשחקים של הקבוצה הבוגרת, ומממנת פרסים לזוכים ובגדי ספורט ממותגים. במסגרת ההסכם שם החברה יתנוסס על שלטי הפרסום באולם הביתי של הקבוצה.
מועדון מכבי הוד השרון עלה לליגה הלאומית כבר בעונת המשחקים 05/06 ומאז הקבוצה שומרת על מקומה בליגה השנייה בטיבה בארץ. עונת 2013/14 הייתה עונת השיא של הקבוצה שסיימה לראשונה בתולדותיה במקום השני בליגה.
בבית הספר לכדורסל ומחלקות הנוער משחקים מעל 1000 ילדים וילדות וזהו הארגון החינוכי ספורטיבי הגדול בעיר. המועדון והחברה רואים בשיתוף הפעולה פתח להמשך תרומה של שני הצדדים לילדי העיר ותושביה.