1 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
פרסום ראשון: חבר המועצה יגאל הררי יכריז בימים הקרובים על מועמדותו לראשות העיר הוד השרון. “פעלתי רבות בעיר ונוכחתי לדעת מהן הבעיות והאתגרים בדרך להפיכתה של הוד השרון לעיר מודרנית עם חיי תרבות וקהילה תוססים", מצהיר המועמד.
48 שעות לאחר שראש עיריית הוד השרון חי אדיב הכריז כי לא יתמודד על ראשות העיר בבחירות הקרובות, הצהיר חבר המועצה יגאל הררי (61) כי בכוונתו להכריז על מועמדות לתפקיד כסא ראש העיר.
הררי נולד בהוד השרון וגדל בה. הוא עובד כמנהל בתחנת הרדיו רדיוס 100FM' כיהן בעבר כיו"ר סניף הליכוד המקומי וחבר הקואליציה מאז 2013.
הררי פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו: "אני מכבד את החלטתו של חי אדיב שלא להתמודד לראשות העיר ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך", כתב הררי.
"בשנים האחרונות פעלתי רבות בעיר ונוכחתי לדעת מהן הבעיות והאתגרים בדרך להפיכתה של הוד השרון לעיר מודרנית עם חיי תרבות וקהילה תוססים. בימים האחרונים אני מקבל טלפונים רבים מתושבים יקרים, אשר מייחלים לשינוי ורוח חדשה בעיר והנני נערך להכרזה על התמודדותי לתפקיד ראש עיריית הוד השרון ולגיבוש המטה והצוותים. הכרזה רשמית בדבר מועמדותי תצא בימים הקרובים".
זאת לא הפעם הראשונה שהררי מצהיר בנוגע לכוונה זו. בחודש ספטמבר האחרון הודיע במהלך טקס הרמת כוסית לשנה החדשה של סניף הליכוד המקומי על כוונתו להתמודד על ראשות העיר, אולם מאז מים רבים עברו בנהר והררי לא פתח בקמפיין בחירות ולא נקט בפעולה אחרת.
הררי הוא חבר מועצה מטעם סיעת "כיוון חדש" בראשות ד"ר יואב רוזן. כזכור, רוזן התפטר לאחרונה מתפקיד סגן ראש העיר והצהיר כי הוא עוד שוקל את דרכיו הפוליטיות לקראת בחירות 2018 המתקרבות. במידה ורוזן יתמודד על ראשות העיר, יתמודדו השניים זה מול זה.
מלבד הררי, המועמד היחיד לראשות העיר שהכריז על כך בגלוי, עד עתה, הוא עו"ד נוה גור.