המשבר הכלכלי המתמשך בשל נגיף הקורונה על בעלי העסקים הקטנים מתחיל לתת את אותותיו: השף אוהד אמזלג הבעלים של ה-ברבאטוב' בעיר, יוצא בקמפיין מימון המונים לפיו מי שיתרום כסף כרגע (150 שקלים) יקבל זיכוי בגיפט קארד לארוחה זוגית.
1 צפייה בגלריה
קפה הברבאטוב
קפה הברבאטוב
קפה הברבאטוב
(צילום: יח"צ)
אוהד אמזלג: "בישלנו באהבה גדולה ומהלב, שמחנו להיות חלק מהקהילה המדהימה שאתם והבנו די מהר שזכינו בקהל הכי טוב שיכולנו לבקש.קהל שאוהב ומפרגן, שרואה ומעריך, קהל שהרגיש את מה שהכי רצינו להעביר. שזה הבית, לא רק בשבילנו, אלא גם בשבילכם.
היום אנחנו מבקשים את תמיכתכם. הברבאטוב זה אתם ואנחנו וכולנו מצאנו את עצמנו ללא שום הודעה מוקדמת במצב הנוכחי. עובדים, ספקים, שרשרת שלמה שמגיעה עד אותם אנשים ששמרנו עבורכם את הבקבוקים הריקים. למטבח שלנו אין זכות קיום ללא ערבות הדדית וחיזוק לכל המעגלים שנתמכים ותומכים בו.אנחנו תמיד האמנו שערבות הדדית ונתינה מדבקים לא פחות מקורונה. באמת שאין לנו כוונה לספר על כל התרומות שלנו להקהילה, עשינו הכל בשקט ובצניעות,זה הלב שלנו וזאת האמונה שלנו, דרך החיים. עכשיו אנחנו צריכים אתכם כדי שנוכל להמשיך להתקיים. אנחנו מוקירים תודה לכולכם, למי שיהיה באפשרותו וגם למי שלא".
להשתתפות בקמפיין לחצו כאן
פורסם לראשונה: 19:17, 11.04.20