מסתבר שגם בתקופת הקורונה צימרים בחד נס מושכים אליהם יותר ויותר מטיילים ומטיילות, כולל משפחות וזוגות. למעשה, בימים שבהם משרד הבריאות מתיר זאת, סוויטות וצימרים בחד נס אפילו מארחים אירועים קטנים. בואו נדבר על זה, איך קרה שמתחמי נופש נהפכו לכל כך מבוקשים ב-2020-2021?
מתחמי נופש נהפכו למבוקשים ביותר בסוף שנת 2020, תחילת 2021. אנחנו עדים לביקוש הולך וגובר של הזמנות לנופש צימרים, סוויטות ומלונות בוטיק. בתחילת "רומן" הקורונה וההיכרות עם הנגיף, חשבנו שזה בגלל שהשמיים סגורים בעבור נופש בחו"ל. אמה-מה, עם הזמן, ישראל ומדינות אחרות החלו לפתוח את נתיבי השמיים וגם התירו תיירות בכל מיני מדינות ואיים. ועדיין, רוב האנשים מעדיפים צימרים בחד נס על פני חופשה בחו"ל, גם כשהשמיים כבר פתוחים. איך זה קורה, אילו צימרים יש בחד נס ומה חשוב לדעת לגבי נופש בארץ ב-2021? הנה כל המידע לפניכם.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

בין סגר להקלות: צימרים בחד נס עמוסים באורחים גם בימי הקורונה?

מסתבר שאנשים לא מפסיקים לפקוד מתחמי נופש ברמת הגולן, ספציפית ביישוב חד נס, אחד היישובים הכי כפריים בארץ. אם חשבנו שזה בגלל שהנופשים בחו"ל אינם מומלצים, מסתבר שהמציאות היא אחרת. הנופש בחו"ל כבר אינו אסור, ובהחלט ניתן לצאת לנפוש במדינות זרות, אבל עדיין, רוב רובם של האנשים מעדיפים נופש כאן בארץ.
בסופו של דבר, אנחנו חיים בתקופה שבה הדברים הם דינאמיים. ברגע אחד, מדיניות של מדינה מסוימת עלולה להשתנות ולהיכנס לסגר. אם כך, אנשים מעדיפים בכלל לא להגיע לחו"ל עבור חופשות, שמא יוטל במפתיע סגר על המדינה בה הם נופשים. אפשר להבין אותם, את הנופשים שמחפשים להנות סך הכול מחופשה מפנקת. וכשמדברים על פינוק, מדברים על יישוב חד נס, אולי היישוב הכי מפנק במזרח התיכון.

תו סגול של נופש: יישוב חד נס והפינוקים הנפוצים בצימרים שבו

יש לכם ביישוב צימרים עם תו סגול, צימרים לזוגות עם בריכות פרטיות ומחוממות, צימרים למשפחות מול הכנרת ועוד. אם אתם מחפשים אחר צימר מול הכנרת למשפחה או סוויטה יוקרתית מול הכנרת לזוג, יישוב חד נס הוא המענה עבורכם.
מבחינת אטרקציות ברמת הגולן והצפון, חשוב לזכור כי בימי הקורונה חלק מהאטרקציות מוקפאות, או אינן פעילות. אם אתם מעוניינים להפוך את הסופ"ש שלכם לאטרקציה בפני עצמה, אנחנו ממליצים לכם על מסלולי טיולים שונים באזור רמת הגולן. למשל, אזור יהודייה הוא אזור יפהפה שמומלץ לבקר בו במהלך כל השנה.

מה עוד אפשר לעשות ברמת הגולן בזמן הקורונה?

מעבר למסלולי טיולים בצפון, כדאי לקחת בחשבון גם אזורים מסוימים שניתן לתצפת מהם על ציפורים ועופות דורסים. באזור רמת הגולן ישנם לא מעט מקומות, שבהם ניתן לחוות חוויית צפרות יוצאת דופן. למשל, עמר החולה.