כל עוד לכסף אין שום חשיבות בעיניכם ואין לכם שום בעיה להשקיע כמה מאות שקלים עבור ביקור של אינסטלטור 24 שעות באמצע הלילה, הרי שגם אין שום סיבה שתמשיכו לקרוא את הכתבה הזו. לעומת זאת אם פחות מתחשק לכם לשלם תשלום כפול עבור ביקור של אינסטלטורים במרכז, המשיכו לקרוא את הכתבה שכתבנו במיוחד עבורכם...
אילו תקלות סובלות דיחוי ויכולות להמתין לבוקר?
אם מדובר בתקלת אינסטלציה שהופיעה לפני מספר ימים ולא החמירה במיוחד לאורך הזמן, הרי שאין באמת שום סיבה שלא תוכלו להמתין לבוקר כדי להזמין אינסטלטור. כך לדוגמה, אם הכיור דולף כבר מספר ימים וקצב הדליפה לא הואץ ביממה האחרונה, באפשרותכם לנשום עמוק, לסגור את ברז המים שאחראי על הזרמת המים לברז בכיור ולהמשיך לישון בראש שקט.
בדיוק כך אם יש לכם במקרה כתם רטיבות על הקיר בחדר השינה, קחו בחשבון שאין שום דבר שניתן יהיה לעשות כדי לטפל בתקלה באמצע הלילה, שלא ניתן יהיה לעשות בבוקר. כפי שניתן להבין, הדבר החשוב ביותר שיש לעשות זה להפעיל שיקול דעת: רוב הסיכויים שאם תנשמו עמוק ותירגעו, תצליחו להבין לבד האם מדובר בתקלה שיכולה לסבול דיחוי או בבעיית צנרת שדורשת טיפול מידי.
1 צפייה בגלריה
דפי זהב הוד השרון
דפי זהב הוד השרון
דפי זהב הוד השרון
(צילום: shutterstock)
באילו מצבים מומלץ שלא לדחות את הטיפול בתקלה?
אם מדובר בתקלה חמורה כמו פיצוץ צנרת שעשוי לגרום להצפה או לפגיעה בתשתיות כאלו ואחרות, אין מנוס מלהזעיק אינסטלטור 24/7 ואין זה משנה אם מדובר בערב חג והשעה היא ארבע לפנות בוקר. כמו כן אתם עומדים לצאת לחופשה ארוכה בבוקר וחוששים שהתקלה תחמיר בזמן שתהיו מחוץ לדירה או פשוט מעוניינים לחזור לדירה ללא תקלות צנרת, מן הסתם גם אז מומלץ להזמין אינסטלטור 24 שעות למרות התשלום הגבוה יחסת שתצטרכו לעמוד בו.
מעבר לכל זה, כפי שציינו, אם סכום הכסף שתפסידו אם תיעדרו מהעבודה גבוה מהסכום שתשלמו לאינסטלטור עבור הביקור הלילי, באמת שאין כל סיבה שלא תזעיקו אינסטלטור גם באמצע הלילה.
ארבע לפנות בוקר היא לא שעה מוצלחת לסקר שוק מקיף
לסיום ברצוננו להדגיש כי למרות שישנם לא מעט אנשי אינסטלציה במרכז המספקים שירות מסביב לשעון, בכל זאת מומלץ שלא לסמוך על יד הגורל או פשוט להאמין שבבוא הזמן, תוכלו לאתר אינסטלטור 24 שעות תוך שניות ספורות.
תחת זאת נמליץ לכם לערוך סקר שוק מקיף ויסודי עוד היום, על מנת שתוכלו לערוך אותו בנחת וברוגע, מבלי שתהיה שם ברקע תקלת צנרת הדורשת פתרון באופן מידי. כמו כן מומלץ מאוד להחזיק בהישג יד מספר מספרי טלפון של אינסטלטורים במרכז המספקים שירות 24 שעות ביממה, לכל צרה שלא תבוא. בהצלחה!