בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר בשבוע שעבר עונש מאסר שירוצה בעבודות שירות נגד תושב הרצליה בן 36 שאיים ותקף באלימות את גרושתו להם יש ארבעה ילדים משותפים ואת בת זוגה: "אני אפשיט ואדקור אתכן בכל הגוף ואשב על שתיכן מאסר עולם".
1 צפייה בגלריה
סדנה לזיהוי אלימות במשפחה
סדנה לזיהוי אלימות במשפחה
תקיפה חמורה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>>
על פי כתב האישום לפני כשנה עת שהו הילדים בבית הגרוש המתגורר בהרצליה, שלחה הבת הבכורה לאימה מסרונים והתקשרה אליה ומסרה לה כי הילדים נמצאים לבדם בבית, הבת הקטנה התעוררה משינה ושני האחים רבים ביניהם. באותן הנסיבות הגיעה האימא לבית הנאשם ולקחה עמה לביתה שניים מהילדים.
מאוחר יותר שלחה האימא מסרון לטלפון הנייד של האב: "יפה לך הילדה לבד בבית!!! ואתה גם לא בפיצה עובד בטח הלכת לאיזה בחורה וזרקת את הילדה. ניפגש בבית משפט אני פותחת את הסדרי הראיה מחדש לא מגיע לך משמורת משותפת. חוסר אחריות מצדך ניפגש בבית משפט".
בתגובה לכך, שלח האב מהטלפון הנייד שלו לטלפון הנייד של האם הודעה קולית בעלת תוכן מפחיד ומאיים ובה גידף את המתלוננת ובת זוגה, תוך שאיים כי אם עוד פעם אחת תשלח המתלוננת הודעה כפי ששלחה הוא יגיע אליה לביתה: "אני מפשיט אותך ואת מ' ואני מ*** אתכן במכות בדקירות בכל הגוף ואני אשב עליכן מאסר עולם....אני בא שורף אותך ואת מ' ודוקר אותך בכל הגוף...".
בהמשך לכך, שלחה האימא הודעה לפיה: "נפגש בבית משפט וזה הולך למשטרה, תנסה להתקרב לפה ואני מזמינה לך ניידת וצו הרחקה" האב השיב כי הוא מגיע אליה. האם הזמינה משטרה לביתה, ובמקביל הגיע האב, כשהוא תחת השפעת אלכוהול, הקיש את קוד השער ונכנס לבית דרך המרפסת, עלה במדרגות ואיים על המתלוננת ועל בת זוגה בפגיעה שלא כדין תוך שאיים כי ירצח אותן, זאת בנוכחות הבת הקטנה. בהמשך הוא תקף את המתלוננת בכך שהדף אותה בכתפה לעבר הרצפה ולאחר מכן הדף את בת הזוג לעבר המיטה בחדר הסמוך.
השופט רועי פרי החליט לגזור עליו עונש ברף הנמוך לאחר נסיבות מקילות, מבלי לגרוע מחומרת המעשים: " הנאשם נטל אחריות מלאה על מעשיו, הסביר את הרקע לביצוע העבירות וכעסו על המתלוננת, ציין כי בעת האירוע היה נתון תחת השפעת אלכוהול, מה שהקשה עליו להפעיל שיקול דעת מתאים", כתב השופא בגזר הדין, "בנוסף, הוא ביטא חרטה על מעשיו. גם גרושתו תיארה אותו כאב מסור, אחראי ומשקיע ושללה התנהלות אלימה או בעייתית מצדו כלפיה לאורך השנים. קיימת מעורבות אינטנסיבית של גורמי חינוך ורווחה במצב המשפחה ולפיכך אני גוזר עליו מאסר לתקופה של 40 ימים, שירוצה בדרך של עבודות שירות. מאסר על תנאי בן 3 חודשים למשך שנתיים וכן פיצוי בסך של 1000 שקל".