"כדאי לבחון שוב את ההסעות לחטיבת 'עתידים' ולתיכון 'רמון'", אומרת תושבת הוד השרון רונית אביב, המתגוררת במערב העיר. שני ילדיה למדו ב"עתידים" וכיום לומדים ב"רמון", הנמצאים במתחם 200 שבמזרח.
1 צפייה בגלריה
רונית אביב. להקצות יותר אוטובוסים לתיכון
רונית אביב. להקצות יותר אוטובוסים לתיכון
רונית אביב. להקצות יותר אוטובוסים לתיכון
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
"כשבניי סיימו את בית הספר 'יגאל אלון' הם נאלצו להגיע לחטיבת 'עתידים' כיוון שעדיין לא הייתה חטיבה באזור שלנו. המרחק מביתנו לבית הספר הוא כארבעה וחצי ק"מ (בקו אווירי 2.9 ק"מ) . הלימודים בתיכון מתחילים בשמונה, וכדי שהאוטובוס יספיק לאסוף את כל התלמידים הבנים שלי נאלצים להמתין לו כבר בשבע ועשרה. אם פספסו את ההסעה אין להם אפשרות להגיע לבית הספר בתחבורה ציבורית. לא פעם נאלצתי להסיע אותם בעצמי ולאחר לעבודה".
לדבריה, את תלמידי חטיבת "עתידים" שמתחילים ללמוד ב־8:30 נוהגים לאסוף ב־7:55, "וכיוון שבשעה הזו הכבישים פקוקים הם מאחרים לא פעם".
אביב מדגישה כי מאז נפתחה חטיבת "השקמים" , רק כ־100 תלמידים מהאזור נזקקים להסעה ל"עתידים", ועדיין הסדרי ההסעה. "צריך להקצות פחות אוטובוסים לחטיבה ועוד אוטובוסים ל־250 תלמידי התיכון, כדי שלא ייאלצו להגיע לתחנות האיסוף בשעה כל כך מוקדמת. צריך גם לדאוג שהאוטובוס של חברת 'מטרופולין' בקו הפנימי של הוד השרון ייתן מענה לתלמידים הזקוקים להסעה. אבל כנראה לא צריך תחבורה ציבורית לבתי הספר כי יש 'הסעות הורים'".
מעיריית הוד השרון נמסר: "העירייה פועלת ללא הפסקה לשפר את התנועתיות בין מוסדות הציבור בעיר, כפי שמשתקף מתוכנית האב לתחבורה שנעשתה לאחרונה ועלתה לאישור משרד התחבורה. קווי תלמיד הן הסעות במסגרת חברות התחבורה הציבורית ושינוי בלוחות הזמנים ובמסלולים מאושרים על ידן. גם בימים אלה, שבהם צומצמה התחבורה הציבורית בזמן המאבק בנגיף הקורונה, אנו פועלים מול החברה לשפר ולתגבר את הקווים הפנים־עירוניים".
בחברת "מטרופולין" בחרו שלא להגיב.