בסוף השבוע התקבלה תביעת הפיצויים של רפי רפאלי נגד משטרת ישראל ונפסק שעל המשטרה לשלם לו פיצויים בסך עשרת אלפים שקלים בלבד.
כזכור, לפני שלוש שנים נערכה מסיבה בביתם של משפחת רפאלי בהוד השרון והשכנים התלוננו במשטרה על הרעש הבוקע ממנה. השוטרים שהגיעו למקום בארבע ניידות משטרה התעמתו עם רפי רפאלי שיצא אליהם, ובמהלך האימות שהתפתח לאלימות נעצר רפאלי.
1 צפייה בגלריה
רפי רפאלי
רפי רפאלי
רפי רפאלי
(צילום: שאול גולן)
לאחר ששוחרר רפאלי הגיש תביעה אזרחית על עוגמת נפש נגד המשטרה באמצעות עורכי הדין אביאל פלינט ואסף שובינסקי על סך חצי מיליון שקלים. רפאלי טען שהוא זה שספג את האלימות מצד השוטרים ולא להפך - ואף פרסם צילומי מצלמות אבטחה מהמקרה.
בשיחה עם תוכנית חיסכון בערוץ 12 אמר רפאלי: "לא חושב שאני ראש ארגון פשע ואני עדיין לא מסוכן לציבור. הם מיד הוציאו לאינטרנט שאבא של דוגמנית תקף שוטרת. אני לא מוכן שיכתבו שאני תקפתי אישה. אם אישה תעמוד מולי ותרביץ לי מכות עם מקל, אני בחיים שלי לא יכול להחזיר לה".
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "תביעת הפיצוי שהוגשה בגין אירוע מלפני כ-3 שנים על סך חצי מיליון שקלים הסתיימה בפסק הדין המשקף את הסכמת המשטרה לתשלום של 10,000 שקלים המהווים 2% בלבד מסכום התביעה".