במהלך השבת התגלו שני מקרים נוספים של נשאיות קורונה מאומתות במערכת החינוך בהוד השרון, תלמידת כיתה ג' בבית הספר רעות וסייעת בגן שיטה.
1 צפייה בגלריה
בית ספר רעות בהוד השרון
בית ספר רעות בהוד השרון
בית ספר רעות בהוד השרון
(צילום: אתר בית הספר)
קראו גם >>
בעקבות תוצאות הקורונה החיוביות של שתי הנשאיות המאומתות, קיבלו הורי הילדות והילדים בקפסולה ובצהרון בהם למדה תלמידת כיתה ג', כמו גם הורי ילדות וילדי גן שיטה, הודעות כי על ילדיהם להיכנס לבידוד עד חלוף 14 ימים מיום החשיפה האחרון לנשאית המאומתת. בנוסף נכנסו לבידוד אנשי צוות מבית הספר ומהגן, כמו גם הורים שששהו במחיצת הסייעת 15 דקות ומעלה.
בנוסף, בשל חשיפה של צוות גן ארז לסייעת גן שיטה, נדרשו גננות וסייעות הגן להיכנס לבידוד. מחלקת הגנים של עיריית הוד השרון פעלה במהלך השבת וגן ארז ימשיך לעבוד כרגיל באמצעות צוות חלופי.
פעילות הקפסולה והצהרון בהם למדה התלמידה ופעילות גן שיטה הופסקה עד חלוף ימי הבידוד. יתר הפעילות בבית הספר רעות ממשיכה בשלב זה כרגיל.
ביום שישי התגלה מקרה ראשון מאז פתיחת שנת הלימודים של נשאית קורונה מאומתת במערכת החינוך בהוד השרון, כשעובדת מנהלה שעובדת בבית הספר הירוק ובבית הספר לפיד התגלתה כנשאית קורונה מאומתת. העובדת לא שהתה בבתי הספר ממועד תחילת הלימודים, אך נפגשה במסגרת ימי ההיערכות עם מספר אנשי צוות בשני בתי הספר שנקראו להיכנס לבידוד. הלימודים בבתי הספר הירוק ולפיד ממשיכים כרגיל.
נכון להיום יש בהוד השרון 81 נשאי קורונה מאומתים ו-407 מבודדים. שני חולים מאושפזים בבתי חולים ושניים הועברו למלונות. 334 מתושבות ותושבי הוד השרון החלימו מקורונה.
ראש העירייה אמיר כוכבי אמר: ״אנחנו כולנו לומדים לחיות לצד התפשטות נגיף הקורונה, ועלינו להגביר את המאמצים לקטוע את שרשראות ההדבקה. אחריות אישית לצד פעולה מהירה של הרשויות, אלו הכלים המרכזיים הקיימים כרגע להבטיח את המשך פעילות מערכת החינוך שידענו שחזרתה עשויה להביא לעלייה בתחלואה. נמשיך לפעול בהסברה ואכיפה לטובת בריאות הציבור״.