סאגת חשבונות המים ממשיכה: פוסט שהעלה תושב הוד השרון ב"פורום אביב - קהילת הוד-השרון" על כך שהחלפת מוני המים בבניין בו הוא מתגורר הקפיצה את הצריכה לדיירים זכה לתגובות של תושבים שטענו למקרים דומים.
תושב העיר כתב: "תושבי הוד השרון, כולכם מוזמנים לשחות אצלי בבריכה (הדמיונית שיש לי בדירה... אחרת איך אפשר להסביר עליה של 17 מ"ק בצריכת המים, לעומת אותה תקופה בשנה שעברה?) נובמבר 2018 - 38 מ"ק. נובמבר 2019 - 55 מ"ק. ושלא יספרו לי ש-17 מ"ק (50% יותר) זה מנזילה... כי זה קורה פתאום להמון אנשים, ואף במספרים גבוהים בהרבה! לאן נזלו כל המים האלה? אז מה קרה בדרך? לא קנינו בריכה ולא גדלה המשפחה. החליפו מוני מים לכל הבניין בימים האחרונים.
1 צפייה בגלריה
עליה של 17 מ"ק בצריכת המים
עליה של 17 מ"ק בצריכת המים
עליה של 17 מ"ק בצריכת המים
(צילומים: צביקה טישלר, מסך)
"ההרגשה שלי (שאינה מוכחת), היא שהחלפת מונה זו הזדמנות מצוינת להגדיל משמעותית (בצורה אקראית) את המספר של הקריאה האחרונה בחשבון האחרון... כי אי אפשר להוכיח כלום. המונה הקודם פורק, והחדש מתחיל מאפס... וימים יגידו אילו חשבונות יוליד המונה החדש...(אני בטוח שהוא יפרנס אותם יפה) חייבים לעשות סוף לעושק הזה".
פוסט זה, כאמור, זכה לתגובות של תושבים שטענו למקרים דומים עקב החלפה מוני מים. יש לציין, כי החלפת מדי מים לדיגיטליים כבר עוררה לאחרונה מחאה חריפה בעיר השכנה, ראש העין נגד תאגיד המים "עין אפק", אשר טענו בתחילה כי לחלק מהתושבים סיבת החריגה נבעה מאי התאמה בין הקריאה בשטח לבין הקריאה הדיגיטלית. עם התגברות התלונות, טענו בתאגיד כי ייתן ומדובר בנזילות, דבר שהביא למחאה נוספת של תושבי פסגת אפק שטענו כי לא הגיוני שתיארע נזילה בו זמנית אצל עשרות דיירים.
יו"ר תאגיד מי הוד השרון, נדב דואני, הגיב לתושבי העיר שהתלוננו כי הוא מבטיח לבדוק את התופעה לעומקה: "אני מתכנן לעשות בדיקה מקיפה של הנושא וטיפול יסודי. לשמחתי, ביום רביעי האחרון קיבלתי את המינוי, וכעת אני בודק את כל הדברים ובטיח לחזור עם מענה מלא לכל התושבים".
פורסם לראשונה: 08:15, 09.02.20